Sjuk

Tusan också!
Nu är det jag som börjar bli sjuk! Ska lägga mig i sängen & blir frisk tills imorgon. Jag måste!
Ledsen för den dåliga uppdateringen idag, det blir bättre imorgon!

Sköt om er!
#1 - - Mimmi:

Krya på dig!:)



Puss

#2 - - °• Ida Josefin Engdahl:

Tråkigt :( det var bra förutom den där snäll snälla snälla :D hahahah

#3 - - skentrevlig:

jo min fredag var bra, men slapp. hoppas din var fin med! krya på dig du :)

#4 - - Jessica andersson:

krya på dej :)

#5 - - Jonna:

ja han är la goo :)

Natti natti..

Krya på dig!

#6 - - JULIA:

svar: jo, jah kan väl inte klaga, bara väldigt trött.. hehe, själv?=)

#7 - - Jessica:

Sv; nej men tack så mycket :) Jag älskar dom också, väldigt klassiska! Oj usch att du är sjuk, det är aldrig kul! :(

#8 - - matilda:

sv: jag mår bra. :)

Men hur mår du idag, är du bättre? <3

#9 - - Sara:

ajdå :/



jag tyckte det inte var nå bra sjd?

#10 - - Elin:

Krya på dig :)

Puss!

#11 - - Jessica:

Nej men tack så mycket! :D Hade verkligen svårt att bestämma mig för vad jag skulle ha på mig i lördags.. Så jag bara slängde ihop något :D

Hur mår du nu? Börjar du bli lite mer frisk? :)

Krams!

#12 - - Sessan:

På alla <3 dag så skall jag ha en parmiddag, varav vi tjejer står för maten medan grabbarna handlar in alkohol, vin eller dylikt. Och avslutningsvis på kvällen så skall vi festa!! :)

#13 - - Anonym:

Jaag me :D hihi

jo da helt okej.. du e sjuk eller? kanske ingen vidare dag :(?

kram

#14 - - michelle:

sv. ooh trist att vara sjuk. Själv har jag endast vaknat, gått till praktiken och hunnit äta lunch. So far so good liksom .. :)



Krya på dig :))

#15 - - Sessan:

Den har varit otroligt ensam, så fort jag väckte min prins så flög han till skolan :( Så själv sitter jag här och tycker synd om mig själv :(



Hur har du det baabe, bortsett från sjukan? <3

#16 - - Nikolina:

krya på dig gumman!

idag blir det träffa en kompis och baka paj tillsammans haha :D sen träning :)

#17 - - Cajsa:

aww, krya på dig då, gumman! :(



här är det väla okej.. :P Ska du kurera vid TV:n eller blir det att decka i sängen hela dagen?

xx Cajsa

#18 - - Lina:

Ja, fotboll:) tränar du?

#19 - - Rebecca:

Ja hon passar bra både som brunett och blondin :)

#20 - - Sessan:

Hoppas verkligen att du blir frisk snart sötnos

!! Jag har precis badat och rakat benen, förväntar mig lite action från pojkvännen när han kommer hem tihi, vi tänkte dricka lite vin idag och bara mysa :)



Sj?

#21 - - Vicki:

Sv: Ja, visst är hon duktig? :D

Kram! :)

#22 - - Leia:

Nej, inte sjuk! =/

Hur många som helst som skriver att de är sjuka. Så grymt tråkigt. Att vara sjuk är inte skoj.

#23 - - Elin:

Sv: Jo kanske det ;)

#24 - - Lisa:

Krya på dig!

#25 - - Evelina:

Usch, låter inte kul!:S Hoppas du kryar på dej snabbt!:)

#26 - - Alexandra:

krya på dig :)

#27 - - Zäta:

KRYA PÅ DIIG!!!

#28 - - Diana:

jo d e lite tråkigt, men d blir väl så antar jag, joo annars är det kanon, jobbar å sliter =) sj då? Puss

#29 - - pramita:

haha ja vissa 50 års fester är roliga men inte alla ;P

#30 - - Agnes:

Krya på dig:)<3

#31 - - Fanny:

sv: Ja, får väl ta och skaffa mig den då ;)

Ojnej, så trist! :( Krya på dig vännen!

Idag händer det inte så värst mycket, lite plugg bara. :) Själv då? :/

puss på dig! <3

#32 - - Erika:

sv. visst är den :) Ja här är det bra, hur mår du själv nu? Ser att du är sjuk, krya på dig :)

#33 - - Sofia:

Okej:).

Jo det är bara bra med mig idag, hur är det med dig då sötnos?



Puss!

#34 - - gabriella:

Sv; Ja, den är så grymt bra, och jag lessnar aldrig på den! Musiken är också helhärlig :)



Ser att du skrivit att du är sjuk. Du får krya på dig, inte alls kul att vara sjuk :/

#35 - - Jessica:

sv: ja jag har haft en jättehärlig dag :) din då? börjar du bli sjuk inte alls bra, krya på dig gumman!

#36 - - ELN:

sv. Krya på dig, verkligen! Idag blir det att plugga lite... Mycket nu innan sportlovet :) kram!

#37 - - Rosita:

Åh, inge kul att vara sjuk heller. :<

Krya på dig!

#38 - - Maria:

Krya på dig :)

#39 - - bella:

haha det är min hand som var på bealindstrom.blogg.se's blogg, jag har bränt den. Asså jag fick kokande vatten över den eller vad man säger ;P

#40 - - Anonym:

krya på dig:)!

#41 - - Emelie:

Angående kommentar om skumbad: det var skönt! Hehe nästan lite föör varm:P



Inte kul att vara sjuk. Du får krya på dig!!

Puss Em

#42 - - Emelie:

Angående kommentar om skumbad: det var skönt! Hehe nästan lite föör varm:P



Inte kul att vara sjuk. Du får krya på dig!!

Puss Em

Till top