Senaste nytt om New Moon.

Senaste nytt om New Moon.

Läste en artikel om att Vanessa Hudgens kommer inte att medverka i New Moon, uppföljare av Twilight.
Men om hon får rollen, inte säkert alltså, så kommer hon dyka för den tredje filmen. Lets hope not!

Tidigare berättade jag att Vanessa sökte rollen som Leah Clearwater, som är varulv. Melissa Rosenberg, manusförfattaren bekräftar även att alla som medverkade i första filmen, kommer att komma tillbaka till andra filmen.

#1 - - frida:

sv: jora de är bara bra med mig :)

#2 - - Agnes:

Jag tränar alla grenar:) Det är mer nästa år det blir speciferat:)

#3 - - johanna:

varseogd, bara bra:)

självdå?

#4 - - johanna:

varseogd, bara bra:)

självdå?

#5 - - sannie:

HÅLLER MED DIG!!

usch ._.

#6 - - Angelina:

sv: Spännande :D



hur har din måndag varit då ?



puss

#7 - - Sandra:

Ja det ska bli kul :) Får hoppas på det!!

Jaha vad är det för praktik då?

Puss

#8 - - Cajsa:

typ inte så mycket mer. ska snart gå och lägga mig.. ^^

xx C:..

#9 - - Tobias:

haha men jag vet, FÖR gött :D

#10 - - Anna:

sv: ja visst är dom? :) Jag har en och min syster han en så det blir två små underbara grisar :) <3



Hoppas verkligen INTE att Vanessa Hudgens är med i New Moon! Tycker inte alls hon passar in bland de andra karaktärerna!

#11 - - Ida:

tack sweet vad glad jag blir=)

#12 - - joss:

hoppas :D

#13 - - anna forr:

HEI! Jeg er en superambisøs jusstuderende og moteelskende jente i Oslo som vil opp og frem! Jeg elsker sushi, chanelvesker og utekvelder med venninnene mine!

Jeg skal gjøre annaforralltid til NORGES STØRSTE BLOGG, så besøk meg og følg med på reisen!

Till top