My valentines day!

Igår var en helt underbar dag!

Visst, visa saker hade kunnat gå bättre, till exempel: avstigning på fel hållplats, nästan inte få bord på resturangen.

Men allt löste sig smiditigt trots allt. Åt en fantastiskt god mat i en fullproppad resturang, senasre kollade vi på bio, Vallkyria, en film som min älskling länge har velat se.
(Berättar mer om den snart)

Sedan skulle vi ta bussen hem, tjena! Det är fasen svårare än vad man tror. Eftersom vi  vi var i stan på pass sent, så slutade en buss att gå, så man fick ta en annan.
Hur som helst, de sluta med att jag såg till att vi hamna på fel hållplats, men det löste sig. Det fick bli en liten promenad hem.

Hur var eran dag? Hade ni en bra dag?
#1 - - jessica:

det låter som att du hade en fin alla hjärtans dag trots några små missöden bara :)

Jo jag firade med några vänner, kanon mysigt :)

#2 - - L o t t i i i z z:

Vilken härlig bild på er snäckan :D



Jotack, med mig är det bara fint! Hoppas att du har haft en bra helg? KRAM

#3 - - SANIBO:

åh, mys!

#4 - - rita:

det var så lite så :) kul att höra att du hade en så lyckad dag med din älskling och hans kusin ;) låter ju hur skönt som helst att fira med dem!



och det låter ju som en hur mysig dag som helst, läste det här inlägget :) synd att ni hamnade på fel hållplats men det var ju bra att ni fick en liten promenad så ni fick motion, och ni fick ju plats på restaurangen som tur var ^^



kram och ha en fin söndagskväll! ♥

#5 - - Anonym:

Ha en bra kväll!=)

#6 - - LIFE BY Marielle:

mysigt!



Nu ligger svaren från hårfrågestunden uppe! =) pusss

#7 - - linda:

desamma desamma gumman:d<3

#8 - - S A O S . B L O G G . S E:

svar: tack så mycket :) tihi

#9 - - Monica:

Så myys :D

#10 - - josse:

ja,dagen har varit bra =)



hur har din dag varit? :)

#11 - - Sofia:

Ja, den är jättebra!

Ja jag har haft en jättebra dag:) Har du?:)



Puss!

#12 - - Anonym:

sv: ja, jag vill också dit, JAG SKA DIT! ;D

#13 - - SANIBO:

sv: indeed!

#14 - - Linda:

Va härligt!

Nu ska jag börja på maten här hemma!

#15 - - Michaela:

tack så mycket! :D

jo detär toppen . själv då?

#16 - - Tess:

Ja den var super! Åy middag med goda vänner på kvällen! Låter som att ni hade en bra kväll! Vill också se Valkyria någon gång..

Till top