#1 - - sofia:

Vad bra!

Jag vet inte vad som händer imorgon :)

Vad ska du göra imorgon då?:)

Puss!

#2 - - S O L I N A:

Hihi ja visst är den :)



God natt

PUSS! /S

#3 - - Rebecca:

Adå cola är alltid gott :D

#4 - - Maria:

Har du sett dom live?

Skulle vilja se dem :)

Kram

#5 - - Frida:

Idag blir de lugnt, städa pappas fabrik och sen gå ne runda och sen ikväll är jag ledare för Kick n´box men idag ska jag inte träna sj utan bara visa dem.

du då va ska du göra?

Puss

#6 - - Agnes:

Idag ska vi har gäster sj?:)

#7 - - Liene:

musikaler är kul:)



sv: jag har haft en bra dag hittills, du då gumman?

#8 - - gabriella:

Sv; Jaha, okej :) trist att vara sjuk

Jag ska och träna om någon halvtimme ;D själv då?

#9 - - emeli:

åh, jag ÄÄLSKAR FANTOMEN PÅ OPERAN! :) <3 Satt faktiskt och nynnade på en sång från filmen precis nu.

Jag läste boken i somras och såg filmen när skolan precis började. Sen när jag & mamma var i london på höstlovet så såg vi musikalen & jag blev verkligen helt såld. Det är absolut den bästa filmen, cd:n och musikalen som finns och jag tröttnar aaaldrig på den! :) musiken blir nästan som missbruk :p jag lyssnar nästan inte på något annat.



fast du kanske inte är fullt så desperat som jag? :p hehe. Haft en bra helg?

#10 - - Zäta:

moulin rouge är grymt bra :)

#11 - - pramita:

ÅÅh vad mysigt ju! En mys kväll helt enkelt va:)

I går va jag på 50 års fest vilket va helt okej faktist. Kram!

#12 - - SARA-TEE:

sv: ja de är super fina :)

haft en bra helg?

#13 - - Amanda:

Åhh, älskar Moulin Rouge!

#14 - - stockholmsjenna:

sv: ja hästarna och stallet kommer jag aldrig att lämna!

#15 - - sofie blom:

jajaj1 :)

jo men lördag var kanon , din då ? ^^

#16 - - Tilda:

sv: heh, det tycker inte jag! men tack! :D

#17 - - Nikolina:

det blir kyrkan sen ta det lugnt hemma eller nåt..själv? kram!

#18 - - Fanny:

Har inte sett den faktiskt, kanske borde ta och göra det? ;)

sv: Okej, va bra :)

Idag blir det bara plugg för min del, kanske städa upp lite i rummet också. Hos dig dåå? :)

puss! <3

#19 - - LIFE BY Marielle:

love moulin rouge:)



det blev hemmakväll för min del och idag ska vi fira syrran, hur vart din helg? =) puss!

#20 - - L o t t i i i z z:

Tack så mkt :D Blev jätte nöjd med mina inköp!



Ihelgen har jag jobbat och sen har den ena födelsedags-festen avlöst den andra.. men idag ska vi på den sita :) (För denna veckan) hehe..



Hoppas att du har haft en bra helg? KRAM

#21 - - ELN:

sv. Tack så mycket, känner mig lite bättre faktist :) idag ska jag bara ta det lugnt, så kanske jag kan gå till skolan på måndag! Hur blir din dag idag? kram

#22 - - Cajsa:

hejsan tjejen!

allt bra med dig? :)

xx Cajsa

#23 - - Jessica:

Moulin rouge är så himmla bra :D

#24 - - Elin:

Sv: Jag trodde först att det var Emma när jag såg Twilight första gången, men det verkar bara vara jag som tycker dom är lika :P

#25 - - giggleness:

jag älskar musikaler!

#26 - - Mariah:

dem är jättebra,Moulin Rouge är häftig.

Till top