#1 - - sofie blom:

snygg ! ^^

#2 - - Rosita:

Verkligen olik sig, såg mer ut som en pojke på första bilden, men ändå så himla lik sig!

#3 - - Amanda:

Du är utmanad :)

#4 - - Jennie:





Tävla om en snygg kuvertplånbok inne hos mig :-)

#5 - - Elin:

Hon påminner verklign så otroligt mycket om Emma Watson (Hermione i Harry P.)!

#6 - - S O L I N A:

Den var grymt bra! Se den :)



PUSS! /S

#7 - - Sara:

så söt :)



men ser att de är hon :)

#8 - - Anonym:

Jag me, tycker hon är med elegant i den :D

#9 - - Leia:

Nidler är ju från pirater på mörka vatten :D

#10 - - sofia:

Härligt härligt!



Ja jag har haft en bra lördag :) Har du haft en bra lördag?:)

Puss!

#11 - - louise:

vill du få fler personer som tittar på din blogg?

Igår fick jag 100 nya besökare. Bli medlem på

http://www.viraltrafik.se/?loooouise.



Förklaras mer på sidan



hade bra

#12 - - Lena:

jadå helt okej :) sj då?

#13 - - ida josefin engdhl:

vem är sjuk :( , är med massa tjej kompisar o systrar ska käka taccos och sen kolla melodifestivalen mm :D

#14 - - Frida:

Usch de var så hemskt att man inte kom ihåg något..

Har tagit de lugnt hela dagen så ikväll blir de lita partaj i huset här :)



Ska du göra?



Puss

#15 - - Rebecca:

Aha härligt :)



Jodå, du med? :)

puss o kram

#16 - - Mariah:

henne känner jag inte igen.

#17 - - Zäta:

oj vilken skillnad! Snygg!!

#18 - - Michelle:

sv. har gjort lasange, så nu är alla bra mätta i magen! Ska inte göra något speciellt idag, själv då?

#19 - - Jessica:

Sv; japp, precis! (:

#20 - - Emelie:

TWILIGHT är BÄST!

Kolla gärna in min blogg!

Kram

#21 - - Emelie:

TWILIGHT är BÄST!

Kolla gärna in min blogg!

Kram

Till top