Jobb

Ingen stan idag för min del.

Men men, jobbat idag ialla fall. Gud vilka härliga människor jag jobbar med!
Alla var väldigt trevliga & pratsamma. Idag på informations tiden hade vi väldigt skoj, berättades skämt, sjöng & bad.

Tyvärr fick jag inte in några bilder från mobilen in till datan, men jag plockade bland, säkert 200 lp-skivor. Mycket spännande faktiskt. Vem visste att Kicki Bengtsson har varit vacker en gång i tiden?

Ska snart ut på en promenad med min lilla ögonsten, sen får vi se vad det blir. Kanske ska gå till Ica & köpa frukt?

Hur har eran dag varit ?
#1 - - Sara:

sv: Mm, banan på macka är mycket godare än många tror, nyttigt också. hihi =)



Jadå, min dag har varit toppen! hur har din dag varit??

kram!

#2 - - Mariah:

Jag hade inga föreläsningar idag och träffat en kompis på stan och tittat lite i affärer,hittade inget som jag ville ha.

#3 - - Jessica:

sv: jag ska nog bara ta det lungt :) jaha vart jobbar du?

#4 - - Olivia Hagelin:

Vad gott med frukt :) min dag har varit kanon! kram http://oliviaa-oliviaa.blogspot.com/

#5 - - Michelle:

sv. oh tack!! :).. jaa hon eee ju deet! så vacker!

#6 - - Maria:

Har lagt till dig me :)

Hur har din dag varit?

Kram

#7 - - stockholmsjenna:

sv: jag har inte riktigt varit aktiv på ett par dagar. Men nu är del 1 utav stallvideon uppe :D

#8 - - Millan:

BAD ni? O.o

#9 - - sofieblom:

hellu , :)

svaren från frågestunden har nu uppdaterats på min blogg, kika in vettja ! ^^ KRAM

#10 - - Lena:

du har blivit utmanad, gå in på min blogg om du vill anta utmaningen :)

#11 - - Jeanette:

sv: Å tack så mycket! :) kika gärna in igen. Kram



mm dagen har bara varit bra! din då?

#12 - - S O L I N A:

Härligt!

Åh, fin bild, är det Emma watson? :)



PUSS! /S

#13 - - Zäta:

skit cool bild på henne, hon blir bara snyggare o snyggare ju äldre hon blir!

#14 - - bella:

Jo men precis, röd blir man också!

Men jag är mest en brun människa, blir brun direkt istället! :)

#15 - - matilda:

Sv: mm jag tror det blir dom. :)



Jo min dag har varit bra.. din då? :D

#16 - - Anonym:

jovviiisst var dom de :)

min dag har varit bra, din da : ) ?

#17 - - sofieblom:

jovviiisst var dom de :)

min dag har varit bra, din da : ) ?

#18 - - °• Ida Josefin Engdahl:

Så lite så hehe tack! Jadå bara bra trött hur är det med dig då gumman? :D haft en bra dag? :D kram

#19 - - Annie:

Ja, ska man jobba tidigt är det bra att lägga sig tidigt! :) Jadu, idag har jag varit ute hela dagen, jobbat lite på min solbränna och umgåtts med en god vän hela långa dagen! Färgat lite hår och grejer! :) Vad har du haft för dig då? :)

#20 - - Nikolina:

Hej gumman allt bra med dig ?:)

#21 - - Tess:

Bara bra, jag har däremot sprungit på stan och åkt lite skidor faktiskt :)



Jaså, ska hon det.. den filmen har jag hört talas om har jag för mig, men det klickar ändå inte riktigt..

#22 - - Frida:

Min dag har varit bra, din med hoppas jag :)

Fin sida du har :D

#23 - - Liene:

snygg bild! och gott med frukt, det enda jag är sugen på just nu typ.

Har inte gjort nåt alls idag kan man säga.

#24 - - Helena:

Sv: Ja det är dags nu igen ;) Det går ju så fort, tyckte att det nyss var :P

Ja den var faktiskt bra :)



Puss !

#25 - - LIFE BY Marielle:

Min dag var bra =) din då?



Ja helt sjukt var det :/ tur att det inte hände nåt. Puss!

#26 - - Sessan:

Frukt? Vad leker du nyttig för? Jag sitter och jäser med en chips påse i famnen och en 250g marabou king size haha. Vilken tjockis jag är :P



Kärleken är omtumlad fortfarande.. Vad jobbar du med? PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

#27 - - Sessan:

Ojj, såg i kommentaren nedanför sötnos haha..vad du jobbade med... Men får du betalt under praktiken stumpan?

#28 - - Elin:

Sv: Inte så kul att städa, men de måste göras de med. Skönt att slippa göra de i helgen. Ikväll ha jag haft mina päron på middag. Hur ha din kväll varit? Kramar!

Till top