It's time to go

Uppe med tuppen som man brukar säga.

hehe nejdå, men nu är jag snart iordning för att kila vidare ner till bussen.
Har även ätit lite müsli, gud vad annorlunda det känns att äta så tidigt på morgonen.

Vad brukar ni äta till frukost?

Ialla fall, ska bara hitta en bra tröja and then I'm out!
#1 - - Nina - This is who I am ♥:

hoppas du får en bra dag gumman! :)



puss

#2 - - SARA - MISSCUPCAKE:

som svar på din fråga, jag äter sällan frukost men blir det frukost så äter jag rågmackor, haha =)

#3 - - bella:

Ja, det gör nog många!

Älskar sommaren :)

#4 - - Amanda:

Jag brukar äta två smörgåsar och en kopp te :)

#5 - - Sara:

Min frukost bestod idag av knäckebröd m ost & banan, gott!! och oboy som dricka, of course!!



Jättefin header du har =)



du får ha en superbra dag!

#6 - - melissa:

brukar äta macka eller fil.

#7 - - pramita:

JAG VILL OCKSÅ SE DEN FILMEN :O

har hört att den e jätte braaaaaa!

#8 - - Johanna:

Sv: jaa men eller hur! tänkte oxå på det när jag såg att Barbie fyller 50 år idag:)

#9 - - michelle:

sv. sooo truee :))

#10 - - S O L I N A:

Japp, tack, själv då sötan?



PUSS! /S

#11 - - La Bella Vita:

Myyycket:)//Isabelle

#12 - - Mattias, KAKHUSET:

Cool bild! :) Själv äter jag alltid äggröra och bacon, iaf när min söta tjej lagar frukost :)

Hälsningar ifrån KAKHUSET!

#13 - - Mariah:

Idag blev det Mild lättyoghurt med citronsmak,musli och torkade tranbär,macka med skinka,ett glas apelsinjucie och en kopp kaffe.

Till top