ICA

Yes efter jobbet, så hoppade jag av vid ICA för att handla hem lite mat.
Stackars älskling har blivit sjuk, visst är denna period på året jobbig? Alla tycks bli sjuka hela tiden, flera gånger efter varandra.
Hur som helst fick det bli taco, fantasifullt va? Sedan köpte jag hem två semlor, när i all världen är fet-tisdag? Har den kanske redan varit?

Min söta lillebror ringde tidigare idag, han & lillsyrran var påväg till Säfsen för skidåkning. Blev fruktansvärt sugen på att åka snowboard, kanske ska lura med älsklingen på det? Nja, får se hur det blir. 

Ser fram emot mars månad väldigt mycket! Det kommer hända lite spännande saker här, eller ja, om allt går som det ska. Men mer om det vid ett annat tillfälle.
#1 - - SANIBO:

sv: men eller hur! very pwetty.

#2 - - S A O S . B L O G G . S E:

svar: Yes, visst är den söt!! <3

#3 - - Millan:

hmmm tacos minsann. Det kaske man skulle laga till sin karl imorgon oxå! :)

#4 - - Anonym:

Du får ta hand om honom :) Stackarn

#5 - - Tess:

Jag skulle iaf bli väldigt glad om min pojkvän kom hem med tacos och semlor till mig när jag var sjuk så det var gulligt av dig! :) Fettisdagen är den 24:e, alltså på tisdag!

Till top