#1 - - Amanda:

Man kan ju undra vad skådisarna tänker xD

#2 - - Nina - This is who I am ♥:

haha sött ;D

#3 - - joss:

haha :D

#4 - - Jessica:

Sv; hihi gumman då... Kan tyvärr inte säga ngt ;) men förr eller senare så kommer det komma fram på bloggen :) hihi!

#5 - - Millan:

Sv; jaa det kan jag förstå =) Olle och jag tyckte vi skulle gå ut och äta o lite när du kom =)

#6 - - Adelina:

SV: tack så mycket :)

#7 - - alec:

hej hjärtat..

vad gör du?

#8 - - L o t t i i i z z:

haha ;)



Ja, jag kommer själv ihåg hur det va när jag skulle ta körkortet.. blää för teorin säger ja bara ;) Som tur är så gick jag ju intensivkurs.. så vi läste teori i ca 1,5 vecka sen va det dax för uppskrivning. Klarade det direkt :D Så sen slapp man det.



Jotack, bara bra här :D Snart helg ju ;) Ska du hitta på med något skoj i helgen? Kram

#9 - - Zäta:

haha shit :P

#10 - - Ellen:

svar: Åh, tack så mycket! =)

Dom är 100% äkta vara. Haha..

#11 - - diana:

sv: ja det var det :)

#12 - - maggie curie:

Ja det är väldigt bra träning, det är därför jag kör på det :P



Hmm..Ja,jag tyckte det var helt ok program faktist, men jag tittade inte så mkt eftersom att jag var såå himla trött. Jag såg på sweet 16, pimp my ride(fast det var gamla delar) och jag såg på en film på kanal 3 som jag inte vet namnet på :p

#13 - - Penajs - tankar, foton & musik:

haha åh=)

#14 - - Carro:

Hur brukar din förfest se ut? :)

Kommentera i min blogg och ge massa tips ;)

#15 - - felicia:

ja dom är snygga :)

allt bra med dig då?



kram!

#16 - - Anonym:

Sv: Jo, hon verkar ha blivit lite konstig.

#17 - - Emma:

SVAR: Ja de är sant (;

#18 - - A -*:

nja har väll haft bättre dar :P

#19 - - Emelie - EmeliesPlace:

hahah!!

#20 - - Mimmi:

Alltså haha hoppas det är ett skämt..

#21 - - sarinja:

HAHAHAHAHHAHA, fan. Jackson asså .. HAHAHA jag dooooooog. xD

Åh fan jag älskar hon som intervjuar HAHAHAHAH, gråter och grejer HAHAHAHAHAHAHAH, jag döööööööör av gaarv. xD

Till top