How?

"- Det är läskigt med ekonomin. Jag hjälper till genom att shoppa jätte mycket, var jag än befinner mig."

......?




#1 - - Sandra:

Hehe, bra att hon drar ett strå till stacken ;) Men det är ju faktiskt sant!



Tack!

vad skönt att höra.



Prov imorgon, bio på kvällen och jobb på det. Hur ser din vecka ut?

Puss

#2 - - Kitty:

Hoppas du har haft en bra dag:)

#3 - - Nina - This is who I am ♥:

haha, så generöst av henne ;)

#4 - - Moa:

Thanks! =)

Din blogg är oxå nice :)



Puss puss <3

#5 - - ida:

visst är skorna lite läckra? ;)

#6 - - Tuva:

sv, äää..har Paris sagt det? :O Ja, jag gillar min väska jätte mycket :)

#7 - - Cajsa:

heyy girl!

allt bra med dig idag?

xx cajsa

#8 - - L o t t i i i z z:

Tack så mkt :D Får se om jag vågar o klippa det!! hehe! är vääldigt sugen! Dock tycker inte pojkvännen att jag ska klippa det... hehe.. undras vad det är med killar och långt hår egentligen ;) ? haha!



Allt fint idag stumpan? Kram

#9 - - Annie:

Paris tror det att om hon shoppar mycket, får FOLKET dom pengarna. Men hon tror lite fel.. :P



Härligt med lugn helg! :) Vi festade JÄRNET! Finns massor med bilder lite längre ner i bloggen min! Kika där!

#10 - - joyce:

HEJSAN



VILL DU VARA MED O TÄVLA OM FINA KLÄNNINGAR FRÅN NELLY?

HAR VALT UT 5 KLÄNNINGAR SOM NI KAN VÄLJA EMELLAN !



KRAM

#11 - - LIFE BY Marielle:

I min blogg står det nu om våran skola st:eskil som hotades av skottlossning imorse



" rel="nofollow">http://mariellem.blogg.se/2009/february/skolmassaker-i-sverige.html#comment*

#12 - - S O L I N A:

Jaha, varför inte?

Ja tack det har jag, själv då? :)



PUSS! /S

#13 - - Anonym:

Tack så mkt (A)

följ gärna min blogg i bloggkoll ifall du gillade den :)

KRAM

#14 - - Jessica:

Sv: joo det är bra nu :)

några planer för resten av veckan då?

#15 - - michelle:

sv. tack vad gullig du e :)..





haha.. paris paris.. shoppa åt mig istället :)))

#16 - - Agnes:

Haft en bra dag?:)

#17 - - SANIBO:

sv: ja verkligen gillar inte paris nånstans.

#18 - - Amanda:

Vad bra!

Jo det är fint med mig :)



PUSS

Till top