How soon is now ?

Någon mer som fick upp öronen för denna låt?
Hörde den från de senaste avsnittet av Gossip Girl.
Här är låten ialla fall.
Enjoy!



Vad tycker ni?

#1 - - bella:

Den är på bättrings spåret haha ;D Vettefan hur jag lyckades asså men jag var ju ändå påverkad också haha xd



Puss

#2 - - Nikolina:

va gör du just nu? :D <3

#3 - - JOSEFINE:

godnatt :D

#4 - - Anonym:

vrg :D

jaa dsm du me :) kramis

#5 - - Jonna:

Åh tack så hemskt mkt =) nu finns det kort uppe =)

#6 - - Linda:

Gomorron!

Hoppas du får en bra dag :)

#7 - - Sun block 20:

Den är skitbra! Hoppas att du haft en bra dag, här är det varmt så man storknar:-

Erica i Singapore

#8 - - Millan:

gammal goding ^^, Gillar även orginalet :)

#9 - - Zäta:

jag tycker låten är jättebra. är de inte dom där två lesbiska tjejerna som sjunger den?

#10 - - Erika:

sv: ja min dag har varit bra, sjd? :D<3

#11 - - DENISE DORNELL:

tack:)!

#12 - - stockholmsjenna:

helt okej låt tycker jag :)

#13 - - matilda:

Okey, men det är skönt att det är bättre. :)

Jo jag mår oxå bra. Puss

#14 - - Fanny:

Denhär låten är rätt bra faktiskt :)

sv: Jaha, vad bra då :)

Här är det rätt bra idag också :)

puss!

#15 - - Lina:

jaa okej :) men där ser man! Idag blir det lugnt, alldeles seg i hela kroppen! Vad ska du hitta på idag då?



:)

#16 - - sofia:

jaha okej tack :D har aldrig hört..

jag bor i tranås typ 1 timme ifrån linköpin go jönköping mellan där :D

#17 - - Tess:

Åh, älskar den serien, men börjar bli lite förbannad på karaktärerna Serena och Dan nu ;) Nu får allt avsnitt 19 se till att komma ut!

#18 - - Bea:

Sjukt bra låt :)

Spana in min blogg!

#19 - - Maria:

Men åååh. Det där är en väldigt känd låt av The Smiths, och detta var en urusel tolkning av låten måste jag säga. Här är orginalet med Smiths, från 80-talet. Lyssna på den istället!



U5HpeAWSo" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=U5HpeAWSo

Till top