Honey, I'm home!

Honey, I'm home!

Men när jag kom hem var det bara lillskiten som välkomna mig vid dörren, älsklig jobbar.

Nu är man ledig igen fram till på måndag, skönt det & vet ni? Imorgon är det fredag 13:e! Jag undrar vad som kommer hända?
Haha, nej jag är inte så vidskeplig av mig, så det ska nog inte vara några problem.

Kommer ihåg fredag 13:e för ett par år sedan. Då befann jag mig i Göteborg, följde med mina kusiner till Liseberg tillsammans med några andra familjer från samhället.
Väl inne i Liseberg sprang vi till "Balder" om jag inte minns fel. Vi åkte först av alla dagens första tur med den bergbanan. Väl upp för den första uppförsbacken, stannar den! (Panik var lite av ett faktum) Sedan hör man en röst ur högtalaren, "haha, fredag den 13:e!"
Har ni råkat ut för något liknande?



#1 - - LINA:

nej verkligen inte. Analeigh borde ha vunnit tycker jag :)

#2 - - Tess:

Haha, nej men fy då.. Just det, det är faktiskt fred den 13:e imorn, det hade jag inte tänkt på förrän nu.



Söt hund! Vad är det för ras?

#3 - - Lisa:

vilken söt vovve :)

hoppas att du haft en bra dag tjejen!

Puss!

#4 - - LIFE BY Marielle:

Haha läskigt ;)



Ikväll ska jag bara längta tills imorgon höhö, försöka lägga mig i tid också. Dudå?

Ställ mer än gärna en fråga om hår i min frågestund gumman! =)

#5 - - bloggare på icedaniel.se:

I morron ska jag inte göra nåt när det är fre 13. Bara ligga i soffan och hoppas jag inte får hjärtstillestånd

#6 - - Rosita:

Haha, "roligt" det där med Balder-grejen, tss.

Har aldrig hänt mig något speciellt på fredag den 13:onde faktiskt.

#7 - - Mitsukai:

Owh vilken fin vovve =O Vad är det för ras?

#8 - - Fanny:

sv: Ja, precis! Hon gör den så himla bra! :)

Jo, det är rätt bra med mig faktiskt, har dock feber ännu, men men..

Med dig då? :)

puss!

#9 - - Jenny:

haha det där med balder minns jag =)

#10 - - niki:

vad söt

Till top