Gårdagen

Åh, äntligen finns det batterier i kamera så jag kan ladda upp bilderna från igår!

Igår gick Tony iväg för att handla mat, medans jag var hemma & städa. Efter någon halvtimma ringer han & säger att jag ska låsa in mig i toaletten & fick inte tjuvkika! Gissa vad jag var nyfiken! Dehär med överraskningar är väl kanske inte min grej, blir ju så nyfiken, men det är himla spännande!

Sedan knackar han på & jag bemöts av detta! Han hade släkt ner hela lägenheten & tänt upp den med värmeljus, hur mysigt som helst.
Han hade köpt hem pizza & dekorerat med geléhjärtan & en ros på bordet. Hur gulligt är inte detta?

Hoppas ni hade en lika lyckad fredag som jag?


#1 - - giggleness:

va mysigt det ser ut :)

#2 - - Tess:

Oj, vilken underbar pojkvän! Jag älskar överraskningar!

#3 - - hanna:

nämen, vad gulligt :)

#4 - - Matilda:

Japp, andra året :D

#5 - - Jenny:

åh herre! vilken pojkvän du har =)

<3

#6 - - Helena:

Men guuuud så gulligt :D:D



Puss !

#7 - - Sessan:

Igår hade jag världens bästa dag och idag den allra sämsta fylld med tårar. Hoppas din lördagkväll var bättre stumpan, du förtjänar det!!



Love you honey!!

#8 - - Anonym:

Jag gillade alla färgerna men dock mest den gråa:D



kram

#9 - - Emma:

Hej, kolla gärna in min blogg där jag upptaterar om händelser som sedan blir till minnen hela tiden, och där jag skriver vad jag tycker och tänker om folk, ibland kanske det blir lite för mycket sanning haha

#10 - - NIKI:

fint :)

Till top