Fredag

Yes, idag är det äntligen fredag!

Idag har jag mestadels städat här hemma(ingen stress som på bilden dock), igår nämligen läste jag om att visa delar av Västerås var utan vatten.
Varför?
Jo, det var en vattenledning som gått sönder & vattnet hade beblandats med kloakvatten, fräsch & hälsosamt? Don't think so, så jag våga inte hoppa in i duschen eller diska förens idag.
Enligt Tony så hade det fixats redan igår, men jag våga inte chansa.
Men idag är det städat & fixat här hemma. SKÖNT! 

Ikväll ville Tony ta med mig på bio, men har ingen aning om vilken film det ska bli.

Har ni något tips om en bra film som går på bio nu?
#1 - - Jen:

Ha en super bra helg :)

#2 - - Rosita:

Ja, så himla skönt med fredag! :)



Tips på film, Mammut lär vara bra, Benjamin Button filmen ÄR bra, finns säkert fler. ;>

#3 - - mill:

Män som hatar kvinnor? - Den vill jag se

#4 - - Emelie - EmeliesPlace:

den där bröllopsfilmen kanske skulle kunna vara något för dig? Den handlar om två väninnor som råkar få gifta sig på samma datum :P

#5 - - josefine:

ja eller hur! ?=Dhehe

#6 - - emma härnqvist/perfektion:

det är bra, sitter ch myser med ett glas vin ochläser lite bloggar. va gör du då?



kan säga som så här om twilight - eller andra boken snarare - har precis kommit dit då edward lämnar bella. men du får iiiingt säga. puss

#7 - - Cajsa:

ja, min eftermiddag va helt underbar igår! :D hur va din fredag?

xx C..

Till top