Ett sista inlägg!

Mirror mirror on the wall
Who's the fairest one of all?


Ojdå, inte tänkt att vara uppe så här länge.
Men imorgon så har jag ärenden som ska göras. Denna gång så känns det himla bra!

Jag hoppas att det är bra med mina söta läsare?
Har sett att ni är en del som läser min blogg! Ni som är nya här, dra er inte för att fråga mig något som ni undrar över.

Vet inte om ni har sett att jag har satt upp en adress för er som vill komma i kontakt med mig. Om ni inte har sett den, så är det: [email protected]

Ställ frågor om ni undrar över, eller bara vill snacka!
God natt sötnosar!
#1 - - Cajsa:

dunno... beror på hur det blir efter skolan om jag har typ läxor och skit. annars är det slapp här med som gäller.. ^^

xx C..

#2 - - JOSEFINE:

godmorgon :D

#3 - - Sandra:

Skönt :)

I veckan? Nja inga stora planer. Det blir skola, jobb och ladda inför säsongens första match i helgen :) Vad ska du göra?

#4 - - Nathalie:

svar ja visst hade jag det :) du med?

#5 - - Victoria:

svar: nej, jag är inte direkt på topp.. haha! :) ligger hemma och är sjuk.. hur har du det? :)

#6 - - Caroline:

Svar: Okej! Läser du dem på svenska eller engelska? :P

#7 - - Vicki:

Sv: Ja, det går verkligen inte och sluta le i slutet! :) Jadå! :D Slog mitt besöksrekord med råge! :D Hela 76 besökare till skillad från 53 som var mitt förra! Superkul! :D

Kram!

#8 - - angelina:

sv: Tack! det funkar nu va?



gillar din blogg :)

#9 - - LIFE BY Marielle:

Hehe nope har inte sett twilight än! seg när det gäller sånt:) Jadå, idag är jag ledig så har letat praktikplats till tvåan/trean så fick en :) kram

#10 - - JOSEFINE:

sv: jag med :D har du läst boken/böckerna?

#11 - - matilda:

fin blogg<3

#12 - - Anna:

Hur vacker är inte Keira Knightley? ^^ <3

#13 - - matilda:

jodå, helt ok dag, själv då?

Till top