Eclipse

Vem längtar inte efter att uppföljaren "New Moon" ska komma på bio?

På tal om detta, så måste bara få dela med mig av en nyhet! Att den tredje filmen "Eclipse" planeras att komma komma ut som film redan 30 Juni, 2010! ( I USA förstårs..)

Inte illa va?

Vill ni läsa med om detta, klicka då här.

 
#1 - - Nikolina:

hehe okej godnatt på dig!

#2 - - Sara~Candis:

Sv. Ja helt klart :) lite b:ig men what the heck haha.



Längtar också till New Moon. Men hoppas den bli välgjord och inte ihopflaxad. De börjar ju spela in den nu i Mars och den ska ha premiär i November sägs det :S man blir lite orolig. Och har redan hört att vissa karaktärer som är i boken kommer inte vara med i filmen :S som Leah!

#3 - - Jessica:

Va du är snäll. Såntdär värmer verkligen ända in till hjärtat! Tack gumman :)

#4 - - Cajsa:

hejsan! Har precis vaknat så jag har inte riktigt kännt efter. händer idag då?

xx C..

#5 - - malin:

absolut det är bara att låna på:) kul att du gillar mina bilder!

#6 - - SARA:

Ja gud vad jag längtar till New Moon kommer på bio :) Men vad snabbt Eclipse är beräknad att komma ut, kul! :) Kram

#7 - - Lovisa:

Svar: Tack så mycket!



Redan 30 juni 2010? Det var ju en glad nyhet! =D

#8 - - alec:

gud vad fin din pojke är som gjorde sådär :)

happy you :)



det är bra med mig, hur är det själv? :P



KRAMA OM HÅRT

#9 - - Linda:

Ja det tycker jag :)

#10 - - Penajs - tankar, foton & musik:

jag läängtaar!=)

#11 - - michaela:

tack så mycket! :)

#12 - - Bella:

ha en underbar Söndag!

#13 - - Anonym:

Jaa visst är den :D me like !

PUSS

#14 - - mikaela:

jag L Ä N G T A R :D he he.

sv: jo melodifestivalen var både bra o dålig, he he. men man kan ju inte låta bli att kolla :D he he.

#15 - - melina:

sv: haha, ja visst :)

#16 - - JULIA:

svar: ja det kan man varkligen! Fast vi kom dit så sent, eller vi trodde dom hade öppet längre så vi var klara på en halv timme! rekord typ :D fast vi har bara tjugo min dit så det gjorde inget ;D

#17 - - Anonym:



Jag blev nominerad till "månadens blogg" i dianasblogg.se

lägg gärna en röst på mig ifall du tycker jag ska vinna.

Du röstar i den webvotern i hennes blogg . http://dianasblogg.blogg.se/2009/february/manadens-blogg.html#comment

#18 - - Helena:

Kvällen var bra igår :)

Vad händer idag ? :)



Puss !

#19 - - Emma:

SV: Tack så mycket :) fin blogg du har!

#20 - - elsie:

Näe, fasen va kul :D

#21 - - frida:

ja gör det! det är en nice upplevelse!





hade bra

#22 - - Amanda:

Längtar som en galning! ^^

#23 - - lisa g:

ÄLSKA TWILIGHT! :D

#24 - - LaReny!!!:

Jag längtar sjukt mycket efter den hihih=) fin blogg du har kolla gärna in mig=)

Till top