Det här med fredagar..

Fredag imorgon!

Hur kommer det sig att just fredagar känns så jäkla bra?! 
Lördagar i all ära, men det är ändå inte samma sak som fredag. Jo, fredagar är min favorit dag i hela veckan. Vilken är eran?

Tänket på en till sak, hur kommer det sig att det är casual friday i USA? Varför har vi inte det i Sverige? Tycker det skulle vara himla skojjigt, tror ni inte?

Imorgon så kommer Tonys kusin hit, blir väl kolla på film eller något mys. Imorgon så jobbar jag inte, inte resten av helgen heller för den delen. Men på måndag är nya tag som gäller.

Vad säger ni om min fråga om casual friday? Ska vi inte ta & införa det?
#1 - - Jagheterintesune:

Jaja, smaken är som baken som man brukar säga. ;)

#2 - - Olivia Hagelin:

Jag har haft en bra dag japp :) du då? :) Hmm, favoritdag.. Svårt de där! Men helt klart fredag eller lördag.beror oftast på lite vad som händer och så ju :) Kraam http://oliviaa-oliviaa.blogspot.com/

#3 - - matilda:

Sv: Tack :D

Imorgon blir det nog krogen. vad ska du hitta på? :)

Puss

#4 - - Kitty:

Gillar också fredagar!

#5 - - Michelle:

sv. ja gult är absolut inte fult! :)

#6 - - S O L I N A:

Jo verkligen, hon har blivit så mycket finare på sistone!



PUSS! /S

#7 - - Jeanette:

sv: va bra :)

ne ingen aning vad som händer..inge särskilt tror jag. du då?

ja varför inte införa det..kul grej!

sussa gott. kram

#8 - - Jeanette:

sv: va bra :)

ne ingen aning vad som händer..inge särskilt tror jag. du då?

ja varför inte införa det..kul grej!

sussa gott. kram

#9 - - Sofia:

svar: okej va bra!

jo allt är bara bra:) hur är det själv?

puss!

Till top