Det ena ledde till det andra..

Idag var jag & Tony hemma, sjuka.
De här att ligga hemma & vara sjuk är fasen inte roligt. Men efter att ha fått sova några timmar så kändes det en aning bättre. Tony drog med mig till stan, så att vi hade gjort något under dagen.
Vi slank in i en sko affär där de hade lager rensning & jag kom hem med dessa skönheter, endast 99 kr paret!
Så nu har jag bunkrat upp mig för sommaren & jag kommer ha sommarens sötaste skor!





Vad tycker ni? Söta va?
#1 - - Cajsa:

haha ja, det är fan skitsvårt.. XD I alla fall om man ska prata med saker som inte är riktigt skol-relaterat.. ^^

#2 - - Nikolina:

det fanns ingen blåbär kvar så det blev hallon, sjukt gott var det!



söta skor :D

#3 - - Elin:

Sv: Ja visst är dom (a)

Med mig är allt bara bra! Skönt att du är på bättringsvägen.



Jättefina skor :)

Puss!

#4 - - jessica:

dom var fina :)

jo tack min dag har varit väldigt lugn, själv?:)

#5 - - emeli:

tack ska du ha! Vad glad jag blir.



Riktigt söta skor & vilket bra pris! :) Du kommer ju ha grymt snygga fötter till våren! :D



kram

#6 - - Anonym:

ajj da, det var inte bra !:/ krya på dej !

joo da det är bara fint med mej faktist.



pusss

#7 - - LIFE BY Marielle:

Väldigt söta!



Ikväll ska jag bara sitta här hehe, själv då gumman? PUSS

#8 - - Leia:

Jo tack, dagen har varit bra, hur har din dag varit då?

#9 - - Lina:

okej, varför fick du sluta? Jag har till och med spelat i alla flicklandslag :P



Ja dagen har varit helt okej, min sambo är dock sjuk och då blir man lite seg själv också!



hur har du haft det idag då? :)

#10 - - Mariah:

snygga skor!

#11 - - Anonym:

Va söta skor! Hoppas du mår bättre nu. Kramar

#12 - - Therese Strömberg:

Jag gillade de vita bäst :) även fast såna skor inte direkt är min stil.

#13 - - Michelle:

sv. vet inte vad som händer imorgon, får se hur dagen blir.. har känt mig lite småsjuk själv faktist :/

#14 - - sofia:

de var verkligen super söta :O va var det för affär då? man måste dela med sej va :D hah

#15 - - Jessica:

Sv; hihi visst är dom galna? :D

Söta skor :) Godnatt på dig :)

#16 - - Michelle:

sv. jag praktiserar på en bildavdelning och retuscherar bilder hela dagarna :)..





god natt <3

#17 - - Dergham:

Nice skor :D

#18 - - Frida:

Usch krya på dig gumman!

Jag va rätt seg igår med, tror ja hade feber på jobbet för som jag mådde... varm som en gris men kallsvettades och såå...

Nä nu ska jag till jobbet :D Puss o krma

#19 - - Mathilda:

snygga skor =)

Till top