Så fel det kan bli!

HAHAHAHA i skadeglädjens tecken..

Jag bara måste få berätta vad som hände en nära vän till mig igår!

Denna person (som vill förbli annonym) gjorde illa fingret igår på idrotten.
Dom spelade basket som resulterade att bollen studsa rätt  upp på fingertoppen och det gör ju förjävla ont, eller hur?

Hur som haver, så skulle denna person traska till vårdcentralen efter att fingret blev gulblå (vilket sällan är ett bra tecken).
Väl framme så stiger denna person in i rummet och väntar.


När det är denna persons tur frågar sköterskan:

Sköterskan: Jaha, vad har hänt med dig då?
Annonym: Ja, jag har gjort illa fingret..
Sköterskan: Vah?! Hur?
Annonym: Ja, jag fick en boll på fingertoppen..
Sköterskan: Jaha, men då befinner du sig på fel ställe! Du är på ungdomsmottagningen du, vårdcentralen är en trappa upp.


#1 - - Karin O:

hehe jag bloggade en gång förra vintern om hur jag ringde till en tandläkare för att försöka boka tid för cellprovstagning hahahha

#2 - - emma:

hahahax) det var lite roligt(a) Jo det var skönt att få behålla mitt mvg för vi har fått en ny lärare som suger! Hur är det med dig då?

#3 - - hejannw:

ja jag vet!

#4 - - JAGHETERINTESUNE:

Hoppas på det :)

#5 - - BlueRoseCase:

Hahaha, det där var ju ganska gulligt!

#6 - - Elin:

Skadeglädje är den enda sanna glädjen ;)

#7 - - Emelie - EmeliesPlace:

haha!! :P

#8 - - vesna:

Hoppas allt är bra med dig=)

#9 - - linda - pictures, drawings, me:

sv: har ritat i princip hela mitt liv, men jag gjorde mitt första seriösa porträtt julen 05 :) kram

#10 - - Sussi:

Hahahaha, klockrent! Fan va kul!! :)

#11 - - linda - pictures, drawings, me:

sv: haha gör det! övning ger färdighet :D kram

#12 - - SARA:

Haha gud vad roligt! :D

Till top