Nightgibb

 

Ja ni förstår nog att det väntar en sömnlös natt denna natt. Det är ett hårt liv jag lever..

Haha, nej inte så illa, men det är tufft ibland. Framför allt om man har jobbat sedan kl 11 och ska sitta uppe till 08 till imorgon. Men jag är inte den som klagar *host* så det är bara att bita i det sura äpplet och tjäna lite deg!

 

Men hur ska det gå med mina förberedelser inför torsdag?! Herre, kanske ska göra lite efterforskningar på lite recept?

 


Update 06:51

Jag överlevde natten!! Nej, men tiden gick fort som alltid med trevligt sällskap. Roligt att träffa Danne och Möller + andra som jag inte träffat tidigare.

 

Nej, jag säger GOD NATT NU! (eller god morgon sitter väl bättre till pass?)

#1 - - Cajsa:

hehe ja..XD



vet inte...vara med familjen. träffa vänner. själv?

#2 - - Maria:

sv: Det är bara att knalla iväg till affären och köpa ett paket tomtebloss då ;) Ut i mörkret med dig och spraka!



Rätt stressigt, men annars bra. :) Hoppas att allt är bra med dig också.

Hoppas att det blir en lugn natt på jobbet!

#3 - - Emmelist:

väldigt bra egenskap :D



kul att du ville vara med!!!

allt bra annarS?

#4 - - Gisela:

sv: hehe ja, det är jobbigt när det är stressigt, men jag har hunnit med det mesta:)

#5 - - hannah:

tjaaa, snygg blogg :) allt bra ?

#6 - - Mandy - En Masjävel:

jasså jobbar du natt... jag är nattuggla borde sova men jag kan inte slappna av :(

#7 - - Holy Kirch:

hej :) allt bra med dig? kram

#8 - - gotteochvi♥:

SV; HAHA, JA ELLERHUR?! GOTT!

#9 - - SARA:

Ha en bra "dan före dopparedan" o hoppas det går bra med all mat o så :) Kram

#10 - - BlueRoseCase:

Kul! Har du gått en utbildning eller är du självlärd?

#11 - - Maria:

haha härlig bild!

#12 - - KONSTÅKNINGSBLOGGEN:

god jul! :)

#13 - - josefine:

riktigt fin blogg :D

#14 - - ANGELICA:

Låter riktigt mysigt :D Jag ska fira med mormor och mamma :) Blir nog också mycket mysigt!

puss

#15 - - amanda:

jättebra design!

#16 - - S A N N A S . R U M:

Jaha okej, nej det förstår jag /:

Du skulle kunna prova att sätta background: #ffffff; efter #content i stilmallen och sedan ta bort det där du skulle ta bort (:

#17 - - Your dream closet:

haha ja snart är de julafton och jag får paket ikväll ;D

#18 - - Joakim:

oekj vad bra!



Jag ska köpa dom sista julklapparna

#19 - - stefan:

Jag hoppas det var elva på kvällen till sex på morgonen du jobbade? annars blev det ett riktigt långt pass:D



God Jul!

#20 - - Frida:

Svar: okej :) Idag blir det att fixa maten till imorgon coh sätta upp julgran, lite julgodis och bak blir det nog också ;) Vad händer för dig idag?

#21 - - Karin:

Men detsamma:) säger det kanske igen imorgon;)

puss

#22 - - Jonna:

sv; det blev en mysig hemma kväll med film :P vad gjorde du då? :)

#23 - - Annika:

Det har handlats idag och nu ska det städas, suck!

Själv då?

#24 - - Najomi:

Tack för din kommentar, ja jag mår mår toppen det är ju nästan världens bästa dag imorgon ( födelsedagen är den bästa) Kram Najomi

#25 - - Sassy:

Haha, precis, men det är ju så trist att tvätta!



Vad jobbar du med?



God jul!

#26 - - B R O W N S U G A R:

God jul på dig :)

#27 - - amanda:

rara roama

roma romama

gaga olala

Till top