Mera tecknat!

Vad är det med mig och tecknat under jul?!

Som idag fick jag världens begär av att titta på Anastasia, någon som sett den?

 

Får ni några begär under julen som ni inte har annars??

#1 - - Anonym:

haha man blir ju allmänt som barn på nytt, sprallig liksom.. fast det är jag nog alltid:p

#2 - - S A N N A S . R U M - ny design!:

Juste - Louise såg du att jag la upp en guide om hur man tar bort så att inläggen och det går ihop? Hittade inte din länk så jag kunde inte säga till /: bara att kolla under bloggtips!

#3 - - Annika:

Hahaha... jag håller med dig!

Tecknat hör till julen.

Just den filmen har jag faktiskt inte sett (ännu)!

#4 - - Emelie:

Åhhh jag håller med dig!!! :D Får också sug efter tecknat under vintertid! Fixade faktiskt hem just Anastasia för någon vecka sedan, kände att jag bara var tvungen att se den igen! Lite kul att vi tänkte lika där :D haha



PUSS SNYGGING!

#5 - - Daniel:

Nej men vill se!!

#6 - - Anonym:

vad kul att du vill vara med :D



allt bra såhär 3 dagar innan jul? :D



Kram!

#7 - - vesna.blogg.se:

jaa.. samma här =)

#8 - - Jonna:

sv: Tack så mkt :D hihi., Jag blir helt fast för film jag med, alla sorters filmer ska jag se under jul haha :)

#9 - - SARA:

ÄÄÄÄLSKAR den filmen :) Musiken är så underbar :) Har den hemma, så kanske ska kolla på den ikväll? :) Kram

#10 - - Madde:

Ja det förstår jag att det blir lite speciellt!

#11 - - Your Dream Closet:

du såg inte anna ankas jul ikväll heller? alltså den där människan är helt sjuk :P

#12 - - Frida:

Den brukade jag titta på men antingen försvann den eller ås slutade jag gilla den. Men har öfr mig att jag gillade den mycket! haha ;)



Svar: Ja, visst gör det! Tack :D

#13 - - jenny:

Nej det brukar jag inte få xd haha, men den där filmen är jättebra ju! :D

#14 - - Najomi:

Åh! Anastasia är ju helt och hållet bäst :D

Till top