Jullåt

 

Ja, jag måste erkänna att julkänslan har börjat spöka för mig nu också.

Har till och med funderat på vad jag ska handla till var och en i familjen. Nej, jag har inte börjat handla in något ännu. Kanske hög tid att börja tro?

 

#1 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

tack <3 nja amy diamond inte precis min favorit :/ men bra sångröst har hon! :)

kram

#2 - - JOSDIL:

Har nyss kommit hem från winnerbäck :)

vad gör du i helgen då? ^^

#3 - - Anonym:

myysigt:)

#4 - - INESITA LEVER BARA LIVET:

Fin blogg! =)

#5 - - ANGELICA:

tack så mycket :D

Härligt! Nja, är sjuk så det kunde varit bättre ^^

kram

#6 - - Emelie - EmeliesPlace:

Jag har också fått riktigt mycket julkänsla nu :D

#7 - - - Alexandra!:

sv: Det är riktigt gott alltså!



Nej men precis, det är inget man äter alltför ofta - blir oftast i skolan (om man går i skolan). Det kan faktiskt vara nice att äta hemma också. :)

#8 - - Emma:

jo alla har väll olika åsikter... Men om du gillade första tror jag säkert du kommer gilla den här! Enligt mig är denna mkt bättre:)<3

#9 - - Li:

Mm, jag älskar julsånger!



Kram

#10 - - BlueRoseCase:

Vad jag skrattar åt brukar vara kategoriserat efter tid på dagen, fysiskt tillstånd, sällskap, ev påverkan och så vidare. Det är en hel vetenskap!

Till top