#1 - - C L A R A N E A N D E R:

Jo med mig är det bara bra! :D

Puss

#2 - - ida myrin ♥:

sv: ja, haha :D

vill se 3an så fort som möjligt också! en del säger att den är den bästa ;)



puss!

#3 - - Huyen:

sv: det har varit lagom bra :D

kollade en ganska sjuk film XD kika in filmtipset på min blogg

#4 - - BlueRoseCase:

Jag beundrar ditt tålamod, att du ens ger dig i kast med paint ;)! Börjar bli lite slutkörd av repetitioner och sena nätter men premiären kommer närmare. Hur är det med dig?

#5 - - Marcus Å:

Bara bra med mig också. Kul att åka hem till Linköping! :)



Puss

#6 - - Helena:

Sv: Det låter inte helt fel :)

Hoppas att du får det trevligt hemma :)



Idag är det bara bra med mig, men dig då ? :)

Puss

#7 - - ANGELICA:

härligt :D

Hoppas du får en toppen dag!

#8 - - nickie:

så lite så:)

#9 - - Johanna:

Låter kul =) så jag är övertygad ni kommer ha kanonskoj =)



nej jag förstår inte heller, om man nu tycker någon är jobbig på nätet, varför inte bara strunta i den?! Det ända positiva är väl att dne är svartsjuk/avundsjuk på ens liv gissar jag?

#10 - - Norah:

--



Snygga bilder =) Vad händer hos dig då?;)

www.nourahs.blogg.se

#11 - - vesna.blogg.se:

lovely bildr=)=

#12 - - EN MASJÄVEL:

tjoho! :D



skönt att ha så nära kompisar! jag kan inte lev utan mina!! :D



hoppas det är bra emd dig!! ?

#13 - - hannah:

sv; jotack de har jag haft. hur har din jul varit?

#14 - - Anonym:

jag har en fråga till dig, var trode du gina modellen kommer ifrån och bor innan du läste min inlägg?

#15 - - simone:

Sov gott hjärtat!

#16 - - Lisa:

snäll du är:D

#17 - - pelle:

fan vad retro du! och lite kultigt ;D

#18 - - Jessi Fox:

paint är fett med stylish!

#19 - - stefan:

haha paint är de bästa programmet :)

Till top