#1 - - Mandy - En Masjävel:

nej !



ja nej det är kul om man är fler som bakar :D du får göra det med din mamam :p



händer nu då?

#2 - - stefan:

Jag måste nog dra igång en tvättmaskin imorgon, men eftersom jag är hemma i mina pärons hus kan jag tvätta när jag vill, vilket är skönt. ;D

#3 - - Gisela:

sv: sv: tack så mycket:D Ja, jag har tecknat nästan hela mitt liv. Tecknat lite serier och så men som jag inte publicerat. Om du vill kan du gå in på min deviantart:) min ena serie finns där med, gjord på dator, Har börjat med det.

http://swegizmo.deviantart.com/gallery/

#4 - - Cajsa:

eller hur? XD vill verkligen ha den..XD



tycker det är helt okej att tvätta igentligen. brkar tvätta, städa och allt möjligt på en gång. man känner sig så duktig efter..XD

#5 - - Anonym:

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

#6 - - Joakim:

Tjabba tjena hallå!

#7 - - LilyJo - Gravid:

åh nu fick jag ångest, måste verkligen också tvätta!! :(

#8 - - gotteochvi♥:

SV; JA, ELLERHUR?! FANTASTISKT!

#9 - - Sassy:

Jag tvättar på tok för sällan, så när jag väl gör det har jag alltid drivor av tvätt!

#10 - - BlueRoseCase:

Oj, det lät intressant! Kan du göra peruker och liknande också?

#11 - - Emelie - EmeliesPlace:

svar: Nej, jag pluggade faktiskt på medieprogrammet :) hehe <3

#12 - - emma:

det är bra med mig, jag har just fått jullov <3 :)

#13 - - Felicia:

Svar: Tack så mkt! Och tvätta är för den delen heller aldrig kul!

#14 - - ANGELICA:

taaack :D

hur firar du jul? :)

kram

#15 - - Karin:

oj varför SÅ långt innan?:)

#16 - - pelle:

HIGH FIVE indeed! Var stark!

#17 - - S A N N A S . R U M:

Det låter väldigt konstigt /:

Det måste vara någon kod du har vid din rubrik som gör att det blir så /:

#18 - - Jonna:

Ja här är det bara bra :) hur är det själv? puss

#19 - - jenny:

Haha, jag tycer att det är ganska kul att tvätta...men då gör ajg inte det så ofta heller xd

Till top