Grundlurad!!

Ja, det hände en ganska rolig sak igår.

Natten mellan lör-sön så hade jag sjukt svårt att sova trots en lång dag. Så det resulterade i att jag somna väldigt sent.
Halv sju ruskar min älskling liv i mig och säger att nu får det vara dags att vakna. HELVETE tänkte jag! Har jag sovit till halv sju, faaaaaaaan. Jo, det är mörkt ute, nu är det kört.
Ungefär så gick tankarna..


Men så var inte fallet. Utan det var halvsju på morgonen och min älskling hade gjort lucia-frukost med gröt, korv och köttbullar.
Den galningen säger jag bara. Han har nu orsakat en hjärtklappning mer nu inför julafton! HAHA!

Fast visst var det gulligt gjort av honom?!
Hoho!
#1 - - BlueRoseCase:

Ja, idag föll lite snö här också och med tanke på kylan lär den ju stanna också. Det lyser upp en hel del!

#2 - - Blondinenfrida:

Det ska jag också göra, slå in julklaappar :)

#3 - - Larice:

Fin blogg du har :)

#4 - - hejannw:

gör det ;)

#5 - - ANGELICA:

ja :D

Idag har jag varit i skolan, första dagen efter praktiken ;) dudå? :)

kram

#6 - - Millan:

Åh, guldstjärna i kanten till honom! :)

#7 - - Camilla:

Det var ju jätte gulligt av honom :)



Det känns alltid bra när man gör bort ärenden som ligger och tynger en :) Haha kan tänka mig att han är väldigt glad över laptopen! :)



Dét blev en väldigt lugn helg för min del, med mycket mys och endel julklappsinköp :) Vad har du gjort i helgen?



Puss

#8 - - Emelie - EmeliesPlace:

Haha gulligt :D

#9 - - vesna:

´gulligt=)

#10 - - Malle - Hockeyfru:

hahahha tur han hade gjort mysfrukost så han inte bara väckte dig för skojs skull hehe:P puss

#11 - - Matilda:

vad gulligt av honom!



haha förstår den där känslan... att vakna med panik för att man sovit för länge är ingen rolig känsla.. haha!



sv: tack så mycket! jomen då är det bara att beställa ;-)

#12 - - your dream closet:

Åh vad gott med gröt ! jag älskar tomtegröt :D

#13 - - SARA:

Tack :D

Vad gulligt av honom ju!! :) Kram

#14 - - simone:

Hahaha vad scaary med sjukt sött :D

#15 - - pelle:

Men vilken karlakarl du har då! Frulle på sängen och allt, det är jävligt lyxigt! ;) hehe

#16 - - Tess:

Vad gulligt gjort av honom! :)

#17 - - emma:

Idag har jag haft en rätt lugn dag, vi har dansat, haft slöjd, spanska där jag fick veta att jag fick behålla mitt betyg:D<3 och tränat på vårt uppträdande till julfesten.

#18 - - Sussi:

Aaaw, vilket trevligt uppvaknande! :)

Till top