Fields of gold

 

 

Satt och lyssnade på Fields of gold med Sting och världen kändes ganska så bra.

Helt plötsligt kommer en pojke fram och fråga: Vem är detta??

 

Total tystnad bröt ut..

 

Den som inte känner till Sting (framför allt en av hans mest kända låt) borde skjutas! Eller få stryk..

#1 - - Emma:

den är fin!:)

#2 - - stefan:

Shit, här var det hårda bud, haha

#3 - - Li:

Jag har också varit med om de som inte har varit goda, men just den här tyckte både jag och min pojkvän var jätte god.



Förresten ska vi lägga till varandra på bloglovin? DÅ blir det lättare för mig att följa dig när jag är i USA och du kan lättare följa mig också om du vill.



Kram

#4 - - SARA:

Den är så fin!! :)

#5 - - vesna:

tack söta du :) hoppas allt e bra med dig

#6 - - BlueRoseCase:

Ja, visst fick jag till ett spännande djup i den! Tyvärr kan jag ju inte ta åt mig äran med tanke på att det inte finns tid för planering direkt med tanke på att nån vrider huvudet i alla riktningar och hela tiden är nyfiken på annat...

#7 - - Simone:

Haha nää, tycker du man ska bli slagen för det? :P Inte alla som lyssnar på den genren ju :)

#8 - - ANGELICA:

härligt :D

Nja är sjuk så det kunde varit bättre :p

kram

#9 - - JAGHETERINTESUNE:

Åh, tack så jättemycket! :'D<3

#10 - - emma:

Jo den är verkligen bra:)! nja idag har jag varit ute och ätit med mina kusiner och tränat sj?

#11 - - emma:

Jo den är verkligen bra:)! nja idag har jag varit ute och ätit med mina kusiner och tränat sj?

#12 - - Viktoriae.blogg.se - Bloggen om självkänsla, tankar och tips!:

Jag gillar låten (:

#13 - - sarah:

vet ej hur han ser ut heller :P 'duckar'

Till top