Dreamhack 2009 Winter

 

HAHAHAHAHA!! Detta måste ju vara bland det roligaste/sjukaste som jag har sett i hela mitt liv!

 

Spana in killen vid 01:04! Så jävla bra! Är hans skärm borta tro??

Han Från 00:36 är ju ganska snygg han också. Ser ju ut som han inte har sovit de närmsta decenniumet.

 

#1 - - - Alexandra!:

sv: Ja usch, sån hosta är inte alls rolig. Jag hoppas du blir av med din snart!

#2 - - Maria:

Hahahaha, men shit alltså! xD Tur att man inte är så där nördig i alla fall :D



sv: Hihi, man tackar :)

#3 - - Frida:

Nu fick jag skratta, haha. Vilken sjuk video! haha.

- "Du har inte loggat ut från world of warcraft..." ^^ hahahah.



Svar: Vad bra :) Jodå, det är bra med mig med.

#4 - - pelle:

hahahahaha! jävlar vad borta. han verkar fan nästan hög.



fast det är han väl.



på jolt cola.

#5 - - INESITA LEVER BARA LIVET:

vad roligt. =) det känns tidigt med julen nu. hihi=)

#6 - - Emelie - EmeliesPlace:

HAHA!

#7 - - Lisa - Ur en 13-årigs perspektiv -:

Vem tror du vinner idol i kväll? Erik eller Calle?! ;D

Till top