Visste ni att..


Ja, bilden ska likna min hand då jag gjorde illa den..

Jag under ett julpyssel skar mig i lillfingret?
Det blödde så mycket att jag behövde åka till vårdcentralen. Men ingen av mina lärare vill skjusa mig dit "kunde inte lämna resten av eleverna" tror jag mig minnas att dom sa.

Så mina underbara Anna & Frida skjusade mig dit. Efter att sedan fått höra att jag behövde sy börja jag tjuta. Frida försökte lugna ner mig genom att få mig att skratta. Vi pratade om att hennes bror hade råkat hugga sig i benet eller likande, då blev sjuksyster sur och tyckte det inte var passande för situationen. 

4 stygn blev det ialla fall, jag kände mig lika bad ass som Rambo..


#1 - - Mia:

Oj, då gick det vilt till ;) Ha en fin start på veckan!

#2 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; jag med xd

#3 - - http://mmajda.blogg.se:

Aw, stackarn! ;(



SV: Jo, blev samma för min del :)

Allt bra med dig annars?

Puss

#4 - - Anonym:

sv: haha min med fy fan vad jag skrattade xD

#5 - - rebecca:

Hehhe, det var jätte hemskt att åka & berg & dalbanan :P

#6 - - mariaelisabeths':

ajdå ;o

#7 - - Maado:

Ja jag är ju det men fan jag känner mig tamefan som en jävla spillra av den jag var. suck

Men vi tjejer är starka, right? ;)



Haha, jävligt tuff är du som har sytt hela FYRA stygn! Jag är galet imponerad :D

#8 - - Lisa:

hur lyckades du med något sådant?! =O Inte kul att skära sig iaf =/



Hehe fin bild due ;)

#9 - - Anna:

ah va härligt :)

tråkigt med kyla asså

#10 - - kajsa:

jo, samma här:)

#11 - - Linda - ndaiL:

Vad gör du ikväll? :)

#12 - - ceelinee ♥:

men va oshysst att inte köra dej dit! :o



Jag sydde i mitt ögonbryn efter att min klasskompis hoppasde på mig så att det spräcktes.. :s

#13 - - Debbie:

Oj, jisses! Jag blir alltid yr när det blöder så. Också skurit mig riktigt illa på fingret en gång, usch!

#14 - - Julia:

sv: Tack så himla mycket! Jag är amatör och ny i pysselbranchen, så din kommentar värmer verkligen! <3



Åh, stackare, det är en farlig hobby det här med pyssel!

#15 - - Rebecca:

Aj då :/

#16 - - nea:

Snygg header :)

#17 - - ada:

fin blogg :) allt bra?

#18 - - K:

haha inläggen var bara för attprovocera =P Gör inget av det där då jag kör =D Om du kollar tex bilden med nagellacket ser du träd där vägen skulle ha varit - stod still =P Men det var roligt att se folks kommentarer! ;D

#19 - - Erica:

Svar: Det är bra! :)



Aouch.. :/

#20 - - Cajsa:

hejsan tjejen!

haha, knäpp sjuksyster! :S och korkade lärare.. :S



du missar väla inte tävlingen nu hoppas jag!? http://cajsa1.webblogg.se/2009/august/tavling-pagaende.html#comment det är bara 3 stycken som är med än så länge så chansen att vinna är ganska stor! ^^

kramar! xx Cajsa

#21 - - Heyli:

ja hon är grym så de känns jättekul :)



haha måste erkänna att jag lyssnade ett par gånger på den, trots att de verkligen inte är sånt jag lyssnar på annars :p dessutom satt sig ju refrängen i hjärnan hela dagen precis som jag trodde haha

#22 - - Emma:

Härligt! Samma här :)

#23 - - HANNA:

sv; vad bra :) jorå det är bara bra me dmig.

#24 - - I S A B E L L A:

SVAR: nice, sims är ju kul!



Min dag har vart bra, men slapp:P din då? ♥

#25 - - Anonym:

tack så mycket!= )

det har jag;) heh

#26 - - myrins ~:

sv: ja, det var det verkligen! :) fram till slutet..

hur har du haft det i helgen då?



puss ♥

#27 - - Anonym:

svar:tackar =)

#28 - - SARA:

Jag tror nog aldrig jag har sytt faktiskt :) Kram

#29 - - Mamma Jessica [blev mamma vid 14 års ålder]:

Jo hela grejen är väl lite skruvad nu för tiden. :P Men det går som inte göra så mycket åt, det är bara att själv försöka hänga med i svängarna.

#30 - - N O E S C A P E:

sv: yeah! ;D haha, tack :D



Förresten.! Nu gäller det, SISTA CHANSEN att anmäla sig till sommarfinalisterna! Så ta chansen! desto mer du kommenterar desto större blir din chans! Lycka till!

#31 - - Mysan:

svar; ja menvisst :)

#32 - - melissa:

SV: mmh :) Jadå allt är bra med mig!

#33 - - Linda Q:

Din stackare, haha =)

Det som inte dödar, det härdar! :P

#34 - - F A N C Y:

Fin blogg du har =) Allt bra med dig?

#35 - - Anonym:

sv: var du där när du var liten? :) hotellet heter villa sunflower, jag var där nu i somras, skithärligt. älskar turkiet!:D

#36 - - Emma:

tack gumman!

åh det måste ha gjort ont! :(

#37 - - A:

uff för stygn!

#38 - - Marina:

sv: haha :) jotack, din med? :)

kram

#39 - - jossan:

tack! fråga : har du nånsin längtat tillbaka till något härligt land du just varit i? ^^

kram

#40 - - jossan:

ussh så hemskt stakare :(

kram

#41 - - Emelie:

Visst är det :D Tihi! :D



Bad ass, for sure :D !



Puss!

#42 - - Maria:

Huj då. Tur att du kom dig till vårdcentralen i alla fall!



svar: Japp, riktigt bra har den varit. Jag har haft så mycket för mig att jag inte alls har hunnit med bloggen.

#43 - - Emelie - EmeliesPlace:

ojdå! :P

#44 - - marie:

Han var i Italien :) Usch vad hemskt det lät med fingret

#45 - - othilia:

jadu, lite semester och så bara :D inte så mycket, sj?:D

ajdå, hoppas de är bättre med fingret nu!

#46 - - micaela espinoza:

-hon var så jävla bra ,helt sjukt

#47 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Ja den var riktigt roligt :) Jag har också skadat mgi sådär i skolan. Dock i huvudet som jag fick sy ihop :P haha

Till top