Var är min check?



Fan, skulle jag slagit världsrekord skulle jag inte lämna löparbanan förens jag fått min check.
Klart jag ska ha min check för fan!!

Oj, här sitter jag och dagdrömmer.
Men fasen, skulle jag slagit världsrekord skulle jag fasen se till jag jag fick mina bonusar, vinstpengar, rubbet!
#1 - - Anonym:

sv; ja! :)

#2 - - adina:

ja, visst skulle det va kul :D ?



bolt är sjukt cool!

#3 - - maria:

tack för din röst:)

allt bra idag?:)

#4 - - bella:

idag har jag hälsat på hos en kompis, dudå? :P

#5 - - Sandra:

Ja man blir riktigt förvirrad. Jag har då alltid trott att hon har varit tjej men nu börjar man ju undra :P

#6 - - Alexandra:

sv, ja eller hur ;)

okej, idag har jag varit i skolan och nu kom jag hem från träningarna :) du?

#7 - - Antonia C Nilsson:

hihih tack:D<3

#8 - - AMANDA FALK:

hehe det skulle jag också sett till :D

Hoppas du får en fin kväll!

#9 - - Fanny:

men jaa, kart man skulle kräva att få sina pengar om man har slagit världrekord ;)

#10 - - Emma:

Okej! :)

Jag har varit i skolan. Själv?

#11 - - karolinajonsson:

ja :D tack ^^

Till top