Mitt armband!


Först trillade ett sött meddelande ut från Heyli.


Armbandet låg i denna söta påse!


Så ser det ut på, sitter verkligen jättebra!
För er som är lite smått halvbildna kan jag säga att det står Tony på plattan, snyggt va?!
#1 - - My:

Jaa det är det, o jag älskar den!!! :D

Väldigt snyggt armband också :D

#2 - - Emma:

Det är sjukt fint!



Ikväll kommer min mormor och moster ocg några, själv? :)

#3 - - Antonia C Nilsson:

hihi a värkligen :) hehe får se :)

åhh vilket fint armaband :)<33

#4 - - Emelie - EmeliesPlace:

vilket fint :D

#5 - - Frida:

Vad fint det vart :D



Svar: Ja, den verkar ju jättebra!

#6 - - Jennica Björk:

sv: ja men precis! huvvaligen

#7 - - Pamela:

sv: Ja! Underbar :) sj?

#8 - - ida.:

Tävling i min blogg, kolla in! =).<3..

Och den som vinner, får en länkning,

#9 - - sanna:

det är en sak som jag helst inte vill prata om :'(

förresten snyggt armband ;)

#10 - - ida:

skit snyggt!

jag har ridit i 10-11 år :)

#11 - - ada:

sv: jaha okej :) jag har bara tagit det lugnt. vad jobbar du med?

#12 - - Julia:

sv: Tack så jättemycket :D Vad du är snäll!



Åh, jättefint var det, grattis grattis!

#13 - - Linda - ndaiL:

Jag jobbar i hemvården, du då?

#14 - - MissCM:

sv: ja det var dom verkligen! hahaha! ;D



åh, vilket snyggt armband! man blir verkligen avis nu!

#15 - - Anonym:

åh så fint :)

#16 - - Mindy:

Min fredag har varit en skön helg med min kära..Nu är det soffan som gäller.kram

#17 - - Erik Keding:

Det var ett fint armband det där, tur att du förtydligade texten på plattan för alla halvblinda. Det är inte många som tänker på denna minoritetsgrupp

#18 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Tack för din fråga, jag kommer att svara på den om någon dag! :)

#19 - - SARA:

Gud vad fint armabandet var!! :) Kram

#20 - - Emelie:

Ja verkligen :)

Nej jag har dessvärre lämnat min man, det är därför jag inte varit på super humör det senaste. Men jag tragglar vidare :) Nu blir det ju högskola och allt :D



Ja den var sjuuukt läskig :S



Guuuud vad snyggt det armbandet var!! Funderar på att beställa armband av henne, sjukt snygga! Och himla gulligt att du satte hans namn på den :) Rart!



Ha en fantastiskt fin helg och fortsatt bra kväll!

Puss snygging!

#21 - - Heyli:

va bra att det kommit fram och att de satt bra! sött inlägg där ;)

#22 - - Malin:

det är riktigt snyggt!



har precis lagt en beställning på ett, men jag lägger nog en till nu när jag sett ditt. det är snyggt när man kan vira det runt handleden.

#23 - - Helena:

Super fint ju :)

#24 - - anna:

fint armband :)

#25 - - Sheriilyn - make your own fashion:

Oh jag älskar såna små påsar!

#26 - - jossan:

jätte fint halsband! ^^ måste betyda mkt?

kram

#27 - - JasmineLinde:

Vad fint :)

#28 - - ` isabella szerafia.:

supersnyggt! hur mycket fick du ge för det? :)

#29 - - J:

fina armband:)

#30 - - J:

Fint*

heh

#31 - - jennifer:

Fint :D

Till top