Mobiler



Hittade ett ganska roligt inlägg hos Cajsa, där hon skriver om vilken som var hennes första mobiltelefon.
Tänkte göra samma sak jag. Min första var Nokia 5110 tror jag ärvde den från min storebror. Gissa vad jag var glad över den!
Vet inte hur många mobiler jag har haft, ärvde många från min bror som sagt, men jag var lika glad ändå!
Nu har jag kommit tillbaka till Nokia men denna gång fick jag en Nokio xpressmusic 5310 (fick den när jag teckna på ett abonemang).

Vilken var eran första mobil?
#1 - - http://mmajda.blogg.se:

Allt bra med dig? =)



Puss & Kram

#2 - - Nellyhaglund:

Sv; ja, faktiskt! :)

#3 - - N O E S C A P E:

Haha, en nokia!

Skulle aldrig vilja ha den igen >.<

sv: Hihi, jaa kanske! Håll tummarna på att du hade rätt! KRAMAR PÅ DIG! :)

#4 - - Mindy:

Godmorgon gumman..Det var den första mobilen som jag med hade..vad tiden har utveklas bra..tur är väl det..Ha en skön lördag.kram

#5 - - sanna:

jat tycker verkligen att den var värd att se ; D

#6 - - Sofia:

Jag kommer inte ihåg vilken som var min första mobil...



Svar: jag håller med hon är allmänt tjatig i första halvan. Jag kan inte bestämma vilken bok som är min favorit alla har gått samman och blivit en och samma, men trean är det nog för mig oxå...

#7 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Hej sötnos :-) Förlåt för sent svar! Nu finns den nya bloggdesignen på bloggen. Vore superroligt om du ville kika in och tycka till om den ;-)

#8 - - Leia:

Det låter ju härligt =)

#9 - - Linda - ndaiL:

Gomorron!!



Några lördagsplaner?

#10 - - J:

Hahah min första mobil är nokia 3310, alla hade den x)

#11 - - Emma:

haha min första var nokia 3310 :)

#12 - - CHRJ:

sV: Åhhh, tack! =)

#13 - - Anonym:

svar:Visst fick jag :) jo fredagen var okej :) din då?

#14 - - jenny:

Typ en Nokia 310 elelr vad dom hette. Iallfall en sån där klump, jag mammas gamla :) Haha

#15 - - ida:

Nokia 3310

#16 - - JasmineLinde:

Ja gud, tänk när man hade en sån mobil, haha :)

#17 - - Linda:

Jag hade en likadan mobil som första! Haha, lite skillnad... Det kan inte ha funnits så många modeller på den tiden, för jag tror dom flesta av mina kompisar hade den :P

#18 - - Julia:

Svar: Ja, jag börjar 9:an nu faktiskt. Så det är väl då det "gäller" om man säger..



Jaså, låter inte så himla kul ;)



kramar.

#19 - - bella:

nejjdå :D

#20 - - SARA:

Tack! :D

Min första mobil fick jag när jag gick i fyran eller femman tror jag. Då fick jag en Nokia 3210 med ett ljusrosa Nasse-skal som var så himla gulligt! :) Kram

Till top