Jag vann!


Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.

Jag vann!!
Fick en kommentar där Heyli berätta att jag vann tävlingen för detta superfina armband!
Måste ju berätta för alla dåliga förlorare där ute som inte vann, nej då, skämt & sido!

På armbandet kommer hon att stämpla in "Tony".
Mitt sätt att visa vad Tony betyder för mig.
Så nu ska jag strosa iväg och övertyga honom att tatuera in Louise på pannan. God natt!
#1 - - Emma:

Ellerhur! Blir mycket bätte blogg då :)

Ja, jag har haft en jättebra dag, hoppas du också haft det? ;)



Jättefint armband du vann, avundsjuk nu!

#2 - - jasmingz.blogg.se:

aha okej :D

#3 - - A L E X A N D R A - fotoblogg.:

svar: aah, okej :D

kram!

#4 - - maria:

jo;/

kunde varit bättre, men jag lever iaf.

allt bra med dig?:)

#5 - - maria:

den är grymt bra!:)



jag ska på nolia mässan och vaqra med kompisar, själv då?:)

#6 - - Anonym:

svar:Jo dom är ju det...



grattis till vinsten =)

#7 - - MISCHA:

tack söta du :)

#8 - - nea:

Sv; Tack :)

#9 - - simone:

aha okej kul? :)



Jag börjar skolan den 20:ende -.-



Kram

#10 - - CHRJ:

Godmorgon! Vilken av klänningarna i mitt senaste inlägg tror du är dyrast OCH billigast? Rätt svar ger länkning men tänk på att du måste ha rätt på båda! =)

#11 - - emmma:

Grattis gumman



Puss

#12 - - daniela:

men grattis hörredu. haha

#13 - - My:

Joodå hade en bra dag igår o hoppas på att den här ska blir lika bra :D

Hoppas du oxå får en bra dag :D

#14 - - Anonym:

ja =)

allt bra?

#15 - - mariaelisabeths':

sv. ttack :)

åh grattis!!

#16 - - Vanadesse.:

åh vilken fint :D grattis till vinsten snutt =)

puss

#17 - - Fru Sessan:

Supertack för den fina kommentaren! Igår fick vi äntligen bilderna från vår fotograf från bröllopet. Kommer visa er allt! Dock är det jättemånga bilder, så de kommer fortlöpande istället! Så kika in du oxå =) Att vara brud var det häftigastse jag nånsin gjort!



Vad skulle du vilja se?



Tusen kramar =)

#18 - - marie:

Bara bra :) Åh vad roligt att du vann, grattis :D

#19 - - A:

fint armband :-)

#20 - - Malin-Hockeyfruga:

härligt att höra! allt på topp här med!

haha nä de är du inte..eller så är ja oxå galen ;D

åh grattis till vinsten, härligt! puss

#21 - - rebecca:

Grattis =)^^



sv: Ska följa mamma & handla :P sjdå?:)

#22 - - LIENE:

tack:D



åå vad kul, grattis!

#23 - - Frida:

Vad roligt att du vann :D grattis!



Svar: Åh, tack vad du är snäll ^^

#24 - - Linda - ndaiL:

ja, det är lite smålyxigt :D

#25 - - F A N C Y:

Svar. Tack =) Idag gör jag inte mycket, ligger och pressar i solen! Vad gör du?

#26 - - Cajsa:

nej precis! längtar verkligen! :)

#27 - - Alexandra:

åh vad kul! Grattis! :)

#28 - - melissa:

SV: tack det har jag :)

#29 - - Anonym:

jättefint armand :O

idag har jag varit på stranden, själv? :)

Till top