En stund i rampljuset!

Nu var det ett dags för en utmärkelse, ge credit, att hylla. Ja, kalla det vad ni vill.

För er som inte är bekanta med detta så väljer jag ut någon som jag anser förtjänar en stund i rampljuset.
Så de här är den ända gång eran åsikt inte har någon betydelse!

Varför jag inte har haft med Heyli tidigare vet jag inte, men bättre sent än aldrig, eller hur?

Hennes blogg var faktiskt en av det första jag börja riktigt följa. Hon har allt i sin blogg som jag önska att jag hade mer av nämligen: inredning, hantverk & resor! Med välskrivna inlägg & fantastiskt skapande av bloggdesigner & smycken så har jag varit fast.
Även om våra musiksmaker går isär så är hon en grymt söt, trevlig & älskvärd rockbrud! 

Kolla in hennes blogg!
#1 - - Linda Q:

Igår blev det fest, men idag har det varit lite lugnare. Lite shopping bara :P Vad har du hittat på då?

#2 - - Maria:

svar: Hehe, måste nog erkänna att jag mest gör det under tvång. Städar oftast inte frivilligt.

Men visst är det skönt att ha det fint omkring sig. :)

#3 - - myrins ~:

sv: eller huuur, usch på henne ;o



vad händer imorn?

puss ♥

#4 - - jasmingz.blogg.se:

jag såg dem:S fyfan! tjejen e ju äcklig om nåt

#5 - - Emma:

hehe nej precis! :) kram..

#6 - - Anonym:

hehe,ja =)

#7 - - Heyli:

men åååh va du är gullig, vilket fint inlägg!! jag som alltid haft svårt att skriva bra och trodde aldrig nånsin att nån skulle vilja följa min blogg, så blir så glad för dina fina ord att du fattar inte! TACKTACKTACK!!! kram!!

#8 - - Malin-Hockeyfruga:

åkte på att tvätta sen ändå :S haha!men nu slipper ja på en vecka ;D minigolfen va kul..trots storstryk :( haha! haft en skön kväll?

#9 - - maria:

härligt:)

har varit på tjejmiddag, självdå?:)

#10 - - SARA:

Åh tack, vad glad jag blir!! :) Kram

#11 - - melissa:

SV: hihi tack så mycket :D

#12 - - emelie:

sv: thihi tack.

Allt bra med dig? :)

#13 - - Anonym:

svar.Okej tack =)

#14 - - Anonym:

Fin blogg du har :)

#15 - - O T H I L I A:

hihi tack!:), ja ska nog vara med några, dudå?:D

#16 - - N O E S C A P E:

sv: Aww, tack så mycket för att du röstade på mig!



Hoppas du får en fin Lördag! KRAMAR PÅ DIG!

#17 - - JANNICA:

Vilken fin blogg du har :) allt bra?

#18 - - julia:

sv: aw va gulligt :)

ja jag har haft en fantastisk dag. först åkte jag hem till dennis ( min pojkvän ) vi kollade lite på tv och pratade. sen kom eric andre och linus dit. spelade lite fifa och sånt. hehe. sen åkte jag dennis och eric till trebo och spelade golf. sen på kvällen åkte jag och dennis hem till han och kollade på film och hade det mys :)

hur va din dag ? :D

#19 - - rebecca:

Okej, ska vara med kompisar =)



kram

#20 - - CHRJ:

sv: Jadå, det här kommer bli en toppendag! Din? =)

#21 - - Sheriilyn - make your own fashion:

svar: Jodå, den är väl okej. Själv?

#22 - - Freddie:

mer sånt :)

#23 - - jossan:

tack sötis :) okej jag ska gå in på hennes blogg! ;) vad ska du göra idag? <3

puss

#24 - - Caroline Johansson:

Fin blogg du har :)

Hoppas du får en fortsatt bra dag.

#25 - - sanna:

ja det löser sig säkert! : )



puws

#26 - - ada:

sv: tack :) jaha okej, är det kul att jobba där? :D

#27 - - Anonym:

har det super mysigt här :)

#28 - - Sofia:

Denna bloggen måste jag kolla in =)



svar: ja samantha är super cool!

#29 - - Julia:

Fin blogg! =)

#30 - - Pamela:

sv: Inte så mkt :) sj?

Till top