Devil May Cry 4



Nu är jag hemma! Slut, trött, död är bara några ord man kan beskriva mig just nu.
Men för att jag har känt mig så duktig den senaste tiden så unade jag mig ett tv-spel som jag har suktat efter ett tag nu. Juste, devil may cry 4 närmare bestämt!

Någon av er som spelat det förut? 

#1 - - Malin-Hockeyfruga:

hahha okey, ja väntar ivrigt :P har inte spelat de..är de kul? :P

#2 - - SARA:

Har aldrig hört talas om det spelet.. Fast i o för sig är jag inte så mycket för tv-spel, bara super mario ;D Kram

#3 - - Erik Keding:

Ska jag vara ärlig har jag aldrig ens hört talas om det spelet, är det bra?

#4 - - pelle:

Oj, jag har aldrig ens hört talas om det här spelet. Och då finns det ändå fyra olika;P hehe

#5 - - Frida:

sv: Jag ska förmodligen träffa ett par vänner imorgon. :) du då?

#6 - - Caroline:

Jadu, imorgon händer väl inte speciellt mkt. Ska fixa lite saker innan jag åker bort några dagar :)

Händer hos dig? :)

#7 - - ida:

tack för frågan, svaren kommer i bloggen imorgon (fredag) :) ha en bra dag!

#8 - - j:

sv; haha okej :) jag har inte gjort så mycket idag, bara varit med en kompis sen ska jag far iväg till stan :)

allt bra ?

#9 - - myrins ~:

sv: nej inte av mig iallafall! :D haha

jag är inte lika besatt i twilight som alla andra 10-15 åriga tjejer är, det är så överskattat på nåt sätt..



vad händer idag? :)

puss ♥

#10 - - Oxid:

Tv-spel ftw ;D vad kostar det? :) är det bra? :D

#11 - - LIENE:

sv: dinsko har nog för många snygga skor:)

#12 - - Anonym:

Ha en bra dag!

#13 - - Maado:

Haha, YÄÄÄÄSS baby!

Oh,jag vet vad det där är för spel, jag var typ heeelt kär i dante för ett par år sen haha :D

#14 - - karro:

söt blogg :D

#15 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR;



Du hittar dom på www.pashion.nu :) det finns andra lukter också, men det här är mina favoriter :)

#16 - - simone:

Haha, precis ;) '



Vad ska du göra idag då? =)

#17 - - jossan:

haha aa ;) hoppas du har en hrälig dag <3 vad görs?

kram

#18 - - O T H I L I A:

Hih tack, puss

#19 - - Frida:

Svar: Självklart inte :) Det vore ju inte kul, haha.

Kram.

#20 - - Sofia:

Svar: Jag är faktiskt väldigt nöjd med klänningen, den håller fortfarande trotts att den böjar bli gammal =)

#21 - - ada:

sv: härligt :) allt bra idag?

#22 - - Amanda:

Var gärna med och gissa kändis i min blog ;) kram

#23 - - Linda Q:

Nu har jag en tävling i bloggen där man kan vinna smink! Passa på att delta du också om du vill ;)

Kram!

#24 - - A:

nope!

Till top