Det är min dag idag, bokstavligen!

Härlig bild va?

Eftersom det inte finns några nya bilder på mig så tänkte att jag skulle försöka att ta något idag. Men fan vad svårt det är att se snygg ut inne i toaletten...  Detta blev det bästa resultatet.... HAHAHAHA, lite sorgligt faktiskt..

Hur som helst.
Idag är det min namnsdag, juste era nollor som inte sagt grattis, det är LOUISE idag!
Nej, kanske inte är någon big deal, men att få känna sig ihågkommen är alltid roligt. Tack faster Maria! Fick ett sött sms av henne imorse.

Hade även en gullig bloggläsare som hälsade grattis till mig, tack Joanna! Psst.. Kan passa på att säga att det är hon som ligger bakom min bloggdesign!
#1 - - Emelie - EmeliesPlace:

svar: Linas kvällsbok börjar klockan 20:00 på kanal5 har jag för mig :)

#2 - - Erik Keding:

Grattis på namnsdagen får jag väl helt klart säga. Det är alltid svårt att se snygg ut, om man är jag vill säga.



Men ljuset inne på toaletten är sällan fördelaktigt. Prova på något annat ställe istället, även om jag personligen inte alls tycker det är något fel på bilden.

#3 - - Helena:

Men Grattis :)

#4 - - Antonia C Nilsson:

å GRATTIS!<3

hehe tack vad glad jag blir dock tycker jga inte om min ögonfärg...<3 :/

#5 - - sanna:

jag vet det är ju liksom super! ; D

#6 - - Millan:

Ja men ååh. Fail på mig. Jag såg ju det i tidningen imorse! Så glömde jag i alla fall, blä. Grattis på dig gumman :P <3

#7 - - bella:

jaa, den är ganska så trasig nu :)

#8 - - JULIA'S D60:

sv: Tja... :P sådär, själv? :) ♥

#9 - - Maado:

Grattis! ;)

#10 - - Daniela:

grattis på namnsdan ;D

#11 - - Fanny:

Grattis på namnsdagen! :)



jo jag har haft det bra, vi slutade skolan tidigt :)



Hur har du haft det?:)

#12 - - SARA:

Nej begravningar är aldrig kul, men dagen gick rätt bra ändå.. Men nu är det bara att kämpa på och gå vidare :) Kram

#13 - - Gabriella:

Den har precis börjat :)

har du haft en rba dag?

#14 - - Jenny:

Jag får säga grattis i efterskott=) Handdesinfektion

kostar inte många 10:or, bra investrering =)

#15 - - (¯`¬•» ★ J O N N A ★:

Awh, vad söt du är då!:)



Svar; Nej verkligen inte :D Jag är lite trött, som vanligt, men annars är det kanoners hehe :D Är allt bra med dig? :D pusspuss

#16 - - Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins:

sv. verkligen! :D Längtar tills andra filmen kommer på BIO i november :P



Allt bra med dig idag?

#17 - - Victor:

Grattis på Louisedagen ;)

#18 - - hilea:

Skönt med lite lagom avstånd dit=)



grattis;)

#19 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

haha ja toalettbilder är omöjliga :P

#20 - - laila:

Jag tycker att du är jättefin =)

#21 - - Anonym:

javisst= ) passa på att beställa nu? =)

#22 - - Maria:

Grattis på namnsdagen! Hoppas att du haft en bra dag. :)



sv: Tja, relativt bra i alla fall. Så bra som det nu kan bli för tillfället med tanke på omständigheter.

#23 - - jenny:

haha grattis på namnsdagen i efterskott! :D



Ja alla har vi dåliga dagar..

#24 - - Frida:

Svar: Åh, vad härligt. om jag bodde så skulle jag åka dit ofta :D Jag älskar stockholm, men ska ju dit nästa fredag med skolan, visserligen får vi inte gå som vi vill (bara någon/några timmar typ) men vi är endå där :D Ska bli himla roligt.



Jadå, den har vart finfin! Din dag då? :D

Grattis på namnsdagen också! ^^ hihi. Kram.

Till top