Cirque Du Freak - The Vampire's Assistant





O herre jag döööör! En ny vampyr-film!
Okej, kanske inte så illa. Men detta är helt klart en film som jag ser fram emot att se!

Filmen är baserad av boken, med samma namn, som är skriven av Darren Shan.
Det handlar om en helt vanlig skolpojke, Darren Shan, som bor med sina föräldrar och sin lillasyster Annie. En får dom tag på ett flygblad av en okänd person om cirkusen "Skräckens cirkus" (Cirque du Freak).
De fixar biljetter och anar inte att det här besöket kommer att förändra Darrens liv för all framtid

Jag tror väl knappast att den kommer hota Twilight-filmerna, men jag tror där emot att denna kommer bli en succé. Den verkar ju sjukt roliga och bra, eller vad tycker ni?
#1 - - Debbie:

Coolt!! Vampyrer går alltid hem :D



När jag skar mig så ropade jag på min dåvarande pojkvän som var i något annat rum, haha. Fick sätta mig på golvet direkt och luta mig mot väggen, läääskigt.. klarar att se blod annars, men inte på mig själv :P

#2 - - felicia:

hehe okej :) jag har varit ute på landet, det är därför jag inte bloggat så mycket, hinner inte riktigt med, men ska försöka nu lite igen :) puss

#3 - - j:

fin blogg! ;d ha det bra

#4 - - Linda Q:

Idag blir det en sväng på stan med vänner =) Själv?

#5 - - Vanadesse.:

jättefint snuttan =)

jodå d e bättre med mig =) glad o pigg haha. hur e d sj?

puss

#6 - - rebecca:

Hihi okej =)

Ska till min kusin :) sjdå?=)

#7 - - f:

den verkar ju as bra :D Min kompis läser böckerna om honom just nu. Nu blir jag sugen på att läsa de med :)



Svar: Taack ^^ hihi. <3

#8 - - sofia:

Den verkar bra, jag har varit halvt vamprbesatt sen jag såg på buffy som liten =)

Till top