Bilddagboken



Jag älskar bilddagboken!
Okej, jag uppdaterar inte ofta, men jag älskar att kolla tillbaka på den och se vad det är för bilder & minnen man kan hitta. Som denna bild. Den är väl kanske.. 3 år gammal? Här var jag tillsammans med Curri och gjorde praktik på Östgöta teatern i Norrköping.
Fasen vad liten man ser ut! Har en drös med andra bilder som jag kanske kan lägga upp här.

Har ni en bilddagbok?
#1 - - Celina:

Sv; Det är audition till dom som vill flytta upp till en svårare nivå på dansskolan. =) Haft en bra dag annars? Kram kram

#2 - - Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins:

sv. aha oki :D vad jobbar du med=?

Jag har bara slappat. men nu har jag just slått på en film som jag skall titta på innan jag somnar ,D

#3 - - Laila:

nawh =) sötnos :) gjort ngt kul idag ? ;D

#4 - - ceelinee:

va rolig bild :)



ja har också bilddagboken, men jag brukar inte orka lägga upp ^^

#5 - - bella:

igår pluggade jag en massa, dudå? :)

#6 - - Lexie:

åh, har du bild på resultatet av bilden du målar? :D skulle vara kul att se :D

#7 - - SARA:

Jag är värsta duktig på att uppdatera min bilddagbok :) Kram

#8 - - Mindy:

Godmorgon..Hoppas att du får en skön fredag.kram

#9 - - Sabine - Utan dina andetag:

vad fint :D

ajg har bdb

#10 - - A:

det är bra o ha kvad sin bdb



jag garderobsrensar för tillfället, och det är mycket av mina impulsköp som försvinner vilket betyder nästintill nya plagg! priserna ligger dock lågt eftersom det viktiga för mig just nu är att få mer plats i garderoben, haha. men spana gärna in min blogg eller direkt till tradera för att se om något kanske passar dig?

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1977715

#11 - - sofie:

japp en bilddagbok har jag :P



sv; jaa de blev hur gott som helst!!:D

haha, okeej ;D



puss

#12 - - A L E X A N D R A:

sv; njae, inte så prima :s Ännu sjuk ;s Ja eller hur! Snyggt!

#13 - - Jenny:

Finns inget roligare än att kolla bilder från förr =)

#14 - - z a n n y h ♥:

Fin blogg! :) alllt bra?

#15 - - Emma:

Samma här , känner mig bara lite seg men helg nu så då får man ju vila ut sig ;D

#16 - - Sandra:

Ja det är jag :)

Vad händer i helgen då? :)

#17 - - jenny:

Jopp, men jag tycker att det är jättetråkigt xd Haha

#18 - - Anonym:

yes det har jag, Glasbubbla heter jag där :)

har tröttnat rätt mycket på bilddagboken, den senaste tiden :) allt bra med dig? :)

#19 - - matilda:

sv. haha tack =) jag älskar att flamsa framför kameran ;)

#20 - - Erik Keding:

Ingen dålig praktikplats och ingen dålig målning. Riktigt bra!

#21 - - Maado:

Klart man har bilddagbok =) Dock stängde jag min gamla som var fylld med lite för smärtsamma minnen och i den nya har jag inte hunnit lägga upp något ännu :P

#22 - - Maria:

Fin bild du gör (gjorde) :)



sv: Tack! Det tror jag också att han gör.

#23 - - (¯`¬•» ★ J O N N A ★:

Svar; Åh okej, vad jobbar du med? :D



Idag händer ingenting.. är så trött så ja orkar inget :) händer för dig idag då? :)



Haha har också bilddagboken, men är bara inne där för o kika på andras bilder, lägger aldrig upp :P .Kram

#24 - - Heyli:

stoooor teckning, va duktig du är på att måla :) nee jag har ingen bilddagbok, bloggen får räcka för mig!



superkul ju att du gillar den blir så glad!



jodå dagen har vart jättebra, ätit en chokladboll så jag är nöjd haha :p hur har din dag varit då?

#25 - - Erika:

sv: Ja eller hur, Hayden bär den verkligen bäst :P

#26 - - Elin:

haha åh jag älskar att kolla tillbaka på gamla bilder på bilddagboken, fy vilka bilder man kan hitta :)

#27 - - myrins ~:

tycker bdb är ganska drygt faktiskt :(

det finns bara fjortisar kvar där nu.



sv: taaack :D



puss ♥

#28 - - jennifer:

Jag har bilddagboken :P



Svar; haha det är fan bra den med :D

En bra dag hittils i alla fall :)>3

#29 - - ceelinee:

Svar: R.I.P :(

Ja precis! :p Vad heter du på bdb? :]

#30 - - emma:

Kikar in^^

Till top