#1 - - hanna:

aaa, den har varit bra. din då?

kram!

#2 - - hanna:

GUD vad snyggt!

Vill ha ha ha! :)

#3 - - Cristian:

Haha :) Family guy är ju värsta inspirationskällan till humor. Me luv...



Vilket häftigt halsband!

#4 - - Celiné:

sv: ja det var mysigt!



ja, fast varit väldigt trött x) sj?

#5 - - Daniella:

Men eller hur? Tänk en inglasad balkong som man kan inreda och göra mysig!



Jo med mig är allt bra idag, med dig? :) kram

#6 - - Nikolina:

om man endå inte döljer något? så varför inte? :)



det är bra här.. själv? :D

#7 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

vad sött:D

#8 - - z:

ååååå meee liiike! :D

#9 - - Sofia:

Jag vill då ha det! :D as snyggt juh! :D

#10 - - M i c k a:

jag skulle nog inte trivas i det armbandet, alldeles för mycket :P för min smak iallafall.

#11 - - jannike:

åh, det armbandet skulle jag också vilja ha!

#12 - - josefine:

#13 - - klara:

guud vad fint! :D var kan man köpa det någon stans?

#14 - - celine:

Åh, va fin :)

#15 - - Therese:

Coolt armband :)

Till top