#1 - - Olessia:

gud vad fint

#2 - - paulina:

okej, fyy va fuskigt ! Då är du lika gammal som min bror xD Jag är riktigt skol trött nu. Orkar inte en sekund i skolan alltså :(

#3 - - Sara:

Fint!

Haft en bra dag? :)

#4 - - emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!:

Sånna där lakan har vi också höhö, supermysiga! fin lägenhet!

#5 - - Sandra:

Vad fint ni har det!

puss

#6 - - emelie:

snyggt!

sv; det är bara bra:D

#7 - - Kornelijah:

haha :) jadå, en riktigt bra dag har det varit! :) själv då?



Kram

#8 - - Patricia:

den där spegeln har jag oxå, bra om man ska hänga sina örhängen =)

#9 - - Leonora - The Magic Memories:

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

#10 - - Heyli:

va fint du har det! :) kollade in hemsidan jag med men fanns ju bara möbler på den :p kram!

#11 - - J e s i:

Jag gillar hallen, den var fin :)



Sv: hahhah, gjorde du? Jag satt och skratta i slutet när de rabbla upp typ 10 språk ;)

#12 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

fint! gillar den första bilden:)

#13 - - Mindy:

Mysig inredning..Ha ne skön fredag...

#14 - - caroline:

fin :)

#15 - - Emelie -EmeliesPlace:

så fint :D

#16 - - louise:

jättefint ! (: , vad händer idag då?

Till top