Grillning

Lite bilder från idag när jag &Tony ute på gården och grilla.
Det absolut bästa med detta ställe är bland annat att den har sin egen grillplats. Inte många lägenhetsområden som har en utsattplats där man kan sitta ute i solen  & grilla och har riktigt mysigt tillsammans.
Vi satt där och gjorde våra grillspett med små köttbitar, paprika (& tomater! Ja hör och häpna!) och till det hade vi tzatsiki.

Kiwi satt där med oss också och sprang runt och luktade på allt, tills hon senare la sig under bänken och solade.




Misslyckat försök att sno något hur väskan. Tihi.


Precis tänt på, snart var det att lägga på spetten.


Jag lovar, det var lika gott som det ser ut!

 






#1 - - louise:

sv; jodå, dt har jag haft! sj? (:

#2 - - Jasmin - modeblogg:

Ja det har jag! :) Självc?

#3 - - Lisa [ENDASTLISA]:

Haft en bra långfredag? :D



Anw, om du har lust så kan vi lägga till varandra på bloglovin? :D (om vi inte redan har varandra)..



Ha det underbart! <3

#4 - - Erika:

Tack detsamma =)grilla är ju aldrig helt fel! älskar spett och det är ju så gott att grilla majskolvar skorna i bitar, champinjoner, marinerad kyckling, ja listan kan bli hur lång som helst! MUMSIGT

#5 - - Carolina:

Ja tack detsamma :D

#6 - - emma - en modeblogg! ♥:

Vilka mysiga bilder! :)

Svarar på din fråga senare eller imorgon :-D

#7 - - Natalie:

Svar: Härligt. Allt är bra med mig, förutom att jag har blivit förkyld. Allt bra med dig då? :)



Härligt det ser ut med grillningen!

#8 - - Josefine:

Gud vilken sööööt hund. Är det din? :D

#9 - - Nina - This is who I am:

mysigt! :)



glad påsk gumman!

kram

#10 - - J:

Sv: Jag har mest tagit det lungt :) Dd?

#11 - - Josie:

Vad mysigt att grilla :)



Jag har inte gjort så mycket, mest varit hemma och tagit det lugnt. :)



Puss

#12 - - Hanna:

fin blogg :) var gärna med i min påsktävling!

#13 - - angelina:

tack söt!:)



ALLT BRA ?:)

#14 - - Foki:

åh vad gott :) & vilken söt liten vovve som hamnar med på bilden :P



Glad påsk^^

#15 - - Z A N D R A:

sv: härligt :D

vad gör du då?

#16 - - jossan:

detsamma :) så gott det ser ut! ^^ godnatt <3

kram

#17 - - Louise:

hihi tack så mycket :D <3

#18 - - Leia:

Okej, fast man kan ju ha medelstort istället för stort. hehe! :D



Mysigt å grilla =)

#19 - - Emma:

Gud vad gott det ser ut! Och fin blogg haru!

#20 - - MADDE:

Mysigt med grillning :) Det jag har sökt är en utbildning om ungdom och missbruksvård. Liknande behandlingsassistent kan man väl säga.

Hur är allt med dig då?

#21 - - j&r:

Älskar dig blogg!

SÅ sjukt fin!

Var med i våra tävlingar och lägg till oss i bloglovin så lägger vi till dig. PUSS

#22 - - Cristian:

Ouh, shit, ser GRYMT gott ut med grillat! :)

#23 - - Mindy:

Godmorgon...Mums med ny grillat..i dag blir det för oss med det..mums vad det ska bli gott.Ha en skön lördag.kram

#24 - - M O S A N:

Svar: Härligt! :D



Imorgon hände rnog inget speciellt, men idag ska jag fira påsken. Själv? :D

#25 - - Gaia:

Sv: Det var väl ganska bra tyckte jag. =)

#26 - - Sandra Marinoni:

sv, hehe, ja :)

#27 - - Ida Björck:

åh vad gott att grilla :) älskar att man faktiskt kan plocka fram grillen nu

#28 - - Helena:

Sv: Det som vi har gjort idag är att städa :P Vi ska väl till alex mamma senare och äta lite :)



Har du gjort nått skoj idag då ?

Det såg inte dumt ut med grillning :D



Puss !

#29 - - Anonym:

#30 - - chanelle:

sv: hehe jo det är de :)

vad gör dudå?

#31 - - vesna:

kul me grillning =)

#32 - - Sabine - Ab imo pectore:

mmh grillat ^^

#33 - - Evelina:

Svar: Jag tyckte att filmen var bra ja :)



Mysiga bilder :p

#34 - - Sophia:

Glad påsk!

#35 - - Sandra:

Åh så gott :) Härligt att grilla.



Svar: Haha ja vi sa också att det var vårt drömhus!

Puss

#36 - - Sofia:

oh gött med grillning! Ska grilla idag faktist x) haha! :D

#37 - - Olivia:

Gud vad härligt det ser ut, man tänker på sommaren!

#38 - - -:

det ser grovt gott ut! vad är det för kött?

#39 - - Sofia:

mums så gott med grillat :)

Till top