En ny medlem har anslutit sig till Volturi!

Ingen har väl missat att Michael Sheen har blivit tilldelad rollen som Aro i New Moon?

Ja ialla fall om man ska tro The Mail.
Återigen tycker jag att casting-ledaren verkligen har tänkt till. Rollen som Aro känns ganska så natruligt med Michael (lite som jag har föreställt mig hans ansikte). Jag tror att han kommer göra rollen riktigt bra.

Som rykten tidigare sagt var ju Ben Barns tänkt om Aro, men nu känns väl det ganska så ute?

För er som inte är bekanta med Micheal Sheen, så har han tidigare medverkat i:
Kingdom of heaven (2005)
The Queen (2006)
Frost/Nixon (2008)

 
Vad tror ni?
Tycker ni att man har tilldelat rollen till rätt person?
#1 - - nadja:

okej.. ;) nej.. okej känns det inte.. vad ska man säga.. livet rullar ..

#2 - - FRIDA:

sv; Ja, visst är den :O Jag tycker den är så himla snygg :D

#3 - - Z A N D R A:

sv: hihi, okej :)

Är allt bra idag då?

#4 - - pelle:

Vem är Aro av alla nu då? :P

#5 - - Alexandra:

sv: JOvars ;P på sätt och vis! och jag har inte missat nyheterna, som du berättar om här ovan ;)

#6 - - J U L I A:

sv: HAHA, med kemin går det inte bra kan jag påstå;) hur är det med dig då?

#7 - - Louise :) <3:

tack detsamma :D

puss

#8 - - Cristian:

Haha, sköna kommentarer gillar vi ;)

#9 - - runja:

Hejhej. Tänkte bara säga att vi älskardinblogg!aså ja och en kompis. Vi delar denhär bloggen tillsammans och är nya och skulle vilja att du kolla in där och va me på tävlingar och sånt. Vi lägger till dig på bloglovin om du lägger till oss! :)

#10 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

sv; men det e skitbra att kunna så cred till dej :) å det e skillnad på att köra bil och verkligen kunna :) nu menar ja att gasa och sladda :D

#11 - - M O S A N:

Svar: Härligt, jag ska nog till coop eller bara vara ute och slappa :D



Kram!

#12 - - Your Dream Closet -,:

Ja visst är de där klackarna snygga, jag älskar dem :) De skulle me rän gärna få pryda mina fötter också ;)

#13 - - JOSEFINE:

godmorgon :)

#14 - - Sandra:

Pratade med min syster precis, hon hade varit uppe till sex i morse med Twiligth boken (första) och fastnat helt.



Tack för tumnmarna :)

Puss

#15 - - chanelle:

sv: hehe okej :p

#16 - - jossan:

okej ;) allt bra med dig idag? :)

kram

#17 - - emma härnqvist/perfektion:

hehe - du är verkligen inne i de där min vän.



med mig är de bra, är sugen på frukost nu ssen får vi se vad dagen har att erbjuda! själv?

#18 - - martina:

jag tycker han passar bra! ellr jag tror detx)

åh vad härligt! i år får jag ta moppe kort:D

Idag fyller min pappa år så jag ska fira han=) själv?

#19 - - J e s i:

sv: som en miniblogg liksom :)



hm, jag vet inte, har inte sett honom i tidigare filmer. Men han ser lite ut som Aro borde göra. :)

#20 - - emma:

Jag vet inte vem jag tycker som ska ha rollen, fast han du kryssat över är lite snyggare haha.

Förresten har jag en månadens blogg tävling i min blogg, om du vill anmäla dej! Avslutas runt den 20'de april! Puss och kram på dej! <3



http://emmanelson.blogg.se/2009/april/manadens-blogg.html#comment

#21 - - B R O W N S U G A R:

Svar: Tack så mycket :) haha, allt bra med dig idaag? Puss!

#22 - - stockholmsjenna:

jag har iingen aning. aldrig sett människan

#23 - - Ida Björck:

tack vad du är snäll vännen <3

#24 - - louise:

sv; imorrn är det skolan igen.. sen får jag se vad jag hittar på ;) , sj?

#25 - - NINA:

HAHA snygg bild :D

#26 - - Jasmin - modeblogg:

Tack sötnos! :D allt bra med dig?

#27 - - Emelie -EmeliesPlace:

jag har ingen aning :P är inte så insatt ;)

#28 - - Olessia:

kul att veta

#29 - - Evelina:

Jag vill se den filmen :p Längtar!

#30 - - Erika:

allt är bara bra här tack :) städ dag idag, mindre roligt men behövligt

#31 - - Nikolina:

idag blir det bara slapp hemma me tanke på att det är skola imorgon, usch.. själv da?

#32 - - Daniella:

Ja tack så mycket, lite ljus ger bra stämning ;)

Jo jag har haft en super dag! Och du? :)

#33 - - Inspirera Mera:

Jag har tyvärr alldeles för dålig koll för att kunna säga om han passar till rollen :)



Svar: Jo jag har haft en härlig dag. Hoppas din dag har varit bra också. Kram Sandra

#34 - - Anonym:

Neeej, jag hade tänkt mig Aro som lite liksom "tuffare", jaja får väl nöja mig :P älskar verkligen alla twi böckerna!

Till top