Lips a la Angelina!

Jag lovar, när jag föddes så glömde gud att ge mig en överläpp!

Läste en artikel, där hade man sammanställt kvinnors önskemål om de hade fått möjligheten att får "fixa" till sig hos farbror plastkirurg.
Att Angelina Jolie & Scarlett Johanson läppar långt högst upp på önske-listan var ju kanppast överaskande.
Bara för mina skills i paint (jag vet, jag behärskar inte photoshop!!) är så bra så jag har nu själv inskaffat Angelina-läppar, vad tycks?

Är jag vacker nu?
Fniss...


Kan passa på att säga att detta är skrivet med stor IRONI!
Har inga planer de närmaste 100 åren på att operera mig till någon som jag inte har. Men det ändrar ju inte de faktum att jag inte har en överläpp! Hahaha!

Jag älskar mig själv.
#1 - - Makrill:

Haha exakt samma här! Små små läppar... Plööö... :P

Man vill ju ha ngt att pussas med åtminstone xD

#2 - - Helena:

Hehe, men du är ju alltid vacker ;) Hehe.

Men det blev coolt :D



Kram

#3 - - Becca:

sv: Ok :)

Allt bra med dig?

#4 - - Lollo:

haha vilka läppar!=)

#5 - - Tilda:

hejsan! jag är nominerad i en tävling om månadens blogg på www.susanss.blogg.se ! skulle vara jätte snällt om du röstade på mig! Jag är nummer fyra om du skulle vilja rösta! KRAMKRAM! :)

#6 - - Rita ♥:

haha, jag har inte heller nån stor överläpp, men man är fin som man är! :)

#7 - - my:

Jo det var verkligen supergott!! :D



härliga bilder =)

#8 - - sara:

ok hehe, jadå sj ;D

#9 - - Anonym:

då får du anmäla dig nästa vecka igen:) hehe:) jodå det är bara bra, sj? kram

#10 - - Nikki:

sv: tack så mkt, jag fick lämna in en Ceve eller hur mna staver. så jag få hålla tummerna! <3



fint bild! ;)

#11 - - Anonym:

härligt!

tack för rösten :)



kram!

#12 - - B R O W N S U G A R:

Svar: Tack du! :)

#13 - - Makrill:

Ja kolla in den du :)



Åhh vad kul :D Jag hoppas jag uppdaterar tillräckligt intressant framöver, så du inte tappar intresset ;)



Ha en fin kväll och morgondag! :*

#14 - - sandra:

sv: det är riktigt gott det!

#15 - - meltem:

Både jag å shelale tränar basket, samma lag ;)

puss!!

#16 - - Fii:

sv: jag tror att det är efter att man fyllt 20. Antingen är det året man fyller 20, eller efter man fyllt 20. Tror det är efter man fyllt :)



Jadå min dag har varit helt ok. Väldigt enformig och tråkig haha. Typ ara pluggat ;( sj då?



Kram

#17 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

mina läppar skulle ja inte vilja röra, ser alltid så konstigt ut!!

#18 - - Anonym:

sv haha jaa, du skulle verkligen få SLÄPA med mej..=p

#19 - - Angelica:

jag har heller knappt ngn överläpp haha , men med masssa glans så brukar det funka :P



well d är superkul att baka pizza men helst att jobba med ngn i sin ålder så man kan svamla, hehe men d är skoj som fasne :D

#20 - - emma:

sv: tack så mycket :D

cool bild :D

men ja tycker inte du har liten läpp (:

puss

#21 - - Cajsa:

det är helt okej med mig. hur är det själv?

#22 - - linnea:

tmp=d4468f160cc6fb510975e4682bfd3ffb19cb4a20" rel="nofollow">http://ciizs.blogg.se/2009/april/veckans-blogg-4.html?tmp=d4468f160cc6fb510975e4682bfd3ffb19cb4a20 GÅ IN OCH RÖSTA PÅ MIG I VECKANS BLOGG ! GLÖM INTE ATT SKRIVA DITT NAMN SÅ DOM VET ATT NÅGON SOM RÖSTAR, ALLTSÅ INTE ANONYM



tnx :) cute bloggis btw.

#23 - - linnea:

rösta många ggr :D hihi

#24 - - L E N A:

härligt ;) jodå det är bara bra med mig! kram

#25 - - karin:

ja, jo, fast jag tror bara det gäller göteborg, fast du kanske bor här?

tack för den smickrande komplimangen!

#26 - - frida:

hahaha hjälp. Du är söt tjejen

#27 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

sv; jo givetvis hade det varit det bästa! men som sagt är dom sen tidigare polisanmälda av tokio hotel...men men, hoppas verkligen den här soppan reder ut sej!!

#28 - - Viks:

Vilka kläder skulle du hellst sätta på dig? Kolla in och välj och svara med din åsikt i mitt inlägg här --> http://sweetkaylee.blogg.se

#29 - - Anonym:

Godmorgon sunshine, allt bra? :)



Kram,

Linnéa

#30 - - jesi:

Men gud haha, gullig bild haha ^^ Du passar bättre med mindre överläpp ^^ :P

#31 - - mia:

hahaha bra för du duger precis som du är =)



Allt bra med dig?? Kramen

#32 - - Malin:

Taaack sötis :)



Hihi vilken fin mun du fick, men det var ju bättre innan. ;) Usch att man ska vara missnöjd med så mycket...

#33 - - I Z Z A H .-. S V A R A R:

varsågod hehe :D



jo me mej e allt bara bra hur e det själv då ?

#34 - - Veronica:

Sv: Ikväll, inget speciellt vad jag vet. Ska väl ta det lugnt och bara kolla lite på tv och sådär! Du då? (:

#35 - - Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae:

Sv: Hej! Vad kul att du gillar min idé, ska försöka skriva om det så fort som möjligt på bloggen men jag måste först få koll på allt ;)



Jag tycker du lyckades bra att fixa med läppen med tanke på att du använde paint ;) Och vad härligt att du älskar dig själv!

#36 - - Jessica Limont:

Svar; jag vet, visst är det trist? :( Blir lite stressad nu, hoppas jag hittar en ny studentklänning! Men det gör jag nog! :)

Du är så vacker som du är gumman! :)

#37 - - Moni:

jo tyvärr är de de :) för min del gäller de butiken o uppbyggnaden av webshoppen :( som tar år o dar hehe.. sen blir de fira gudsonen som fyller 2, händer de nått skoj i helgen då, nice läppar hehe

#38 - - Hollywood Diamond:

Jaow. Klart att man har sett dem förut(förutom dem som blev intagna genom de öppna auditiona) men det är ändå lite väl många okända. Jag hade hoppats på att få se Jonathan Rhys Myers som en av de nya vampyrerna till exempel.

Och nej, Vanessa Hudgens skulle inte passa in i den här filmen eftersom den har gråblå ton i bilden och hon passar till en mer färgglad bild.

#39 - - bitte:

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

#40 - - Anonym:

Sv: Okej <3 Med mig är det bra :) Vad gör du då?



Kram,

Linnéa

#41 - - alexandra:





haha ja har inte heller någon överläpp :/



#42 - - emma:

sv: japp, har en finfin dag :D

du själv?

kram

#43 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

haha det är alltid kul att göra om sig själv sådär, jag tycker du är fin som du är redan :)



SUPERKUL att du gillade mina nya pics!

#44 - - Millan:

Nej du gumman du är ju jätte fin som du är! Btw jag känner igen det där med att inte ha någon överläpp dock..

Till top