Lista över nya namn i Volturi!

Oj vad klockan har tickat iväg!
Men efter att ha läst detta kunde jag inte vänta tills imorgon. Vill passa på att säga TWILIGHT VARNING! Ja, för som inte riktigt hänger med i svängarna om de senate nytt inför den kommande filmen New Moon!

Volturi medlemmarna:



Michael Sheen


Jamie Campbell Bower spelar Caius


Christopher Heyerdahl


Charlie Bewley


Daniel Cudmore


Cameron Bright


Dakota Fanning


Vad tror ni om dessa skådespelar val? Många namn finns med på listan som vi inte riktigt känner igen. Men jag kan säga att några har varit med i X-men 3, kan ni gissa vilka?

Om det är någon som är villig att vara med i denna lilla mini-tävling, presenteras & länkas här på bloggen! 
Om ni gissar rätt naturligtvis!

 Allt du behöver göra är att skriva de rätta svaret här i kommentarsfältet.
Sedan på fredagkvällen kommer jag att dra en vinnare & publicera den här på bloggen. 

#1 - - Cristian:

Men vänta lite nu, visste du inte att jag var sångare!? ;)

#2 - - Evelina:

Jag längtar till den filmen :)

#3 - - My:

Dakota Fanning är en riktigt grym skådespelserska =)

#4 - - NINA:

haha roligt :D

#5 - - Lisa [ENDASTLISA]:

Ska vi prenumerera på varandras bloggar? :*

Kramar sötaste sötis! <:

#6 - - stockholmsjenna:

sv: ja dagen har inte börjat än för mig. men det blir nog en bra dag.

vad har du för planer?

#7 - - H A N N A:

måste bara säga att Demetri vart ruggigt snygg ;D

Hoppas du får en bra dag! Kram!

#8 - - sannie:

hahah

#9 - - B R O W N S U G A R:

Sv: det var supermys :) hoppas solen skiner på dig idag :D

#10 - - eEmelie:

Hejhej! Vad gör du`?

Var gärna med i min tävling, där man vinner en överrasknings box värde 100;-

#11 - - Angelica:

neeeej vad kul :D

allt bra med dig nu för tiden då?

#12 - - Makrill:

Ja jag tycker helt klart att du ska se den! Även om titeln inte är så lockande, så rekommenderar jag den!



Jag har haft en bra dag hittills. Själv? :)

Vilket vackert hår du har!!



Ha en fortsatt bra dag! Hejs!

#13 - - Sandra:

Kan nog bli bra det där :)

#14 - - frida:

söt blogg,

pusspuss ♥

#15 - - M O S A N:

Svar: hihi, gör gärna det! :D



Så härligt, det är ju bra! D:



Vgd?



kram

#16 - - Nikolina:

tack söt :) allt bra med dig idag?

#17 - - Anna:

Svar: Oh, tack så mycket! :) Jag gjorde klart den halv fyra inatt, haha, då var jag trött.

#18 - - runja:

i några månader ;)

#19 - - Jessica Limont:

Svar; jotack gumman.. men huvudvärk är redan över! :)

idag ska jag gå en massa långpromenader, så skönt väder :) vad ska du själv göra? :)

#20 - - sessan:

Sötnoooos, var du måhända en vampyr i ditt förra liv? You love it!! :)



<3<3<3<3<3<3<3<3<3

#21 - - ' FATMA:

Charlie var snygg 8)

#22 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

haha snyggt:D

#23 - - SARA:

Dakota Fanning kommer att bli en utmärkt Jane kan jag tänka mig! :)

Till top