Time for gossip

Åh, nytt par på G?

Hur som helst, visst, det är väl bara rykten & spekulationer. Men, om man ska "lita" på källan så slår det gnistror om Selena Gomez & Taylot Lautner.

Men om vi leker lite med tanken...
Hur snygga skulle dom inte vara tillsammans?
#1 - - sofie:

sv; tack! <3

väldigt snygga skulle dom vara!

#2 - - F a n n y:

SV: Jadå :) själv?

#3 - - Aaliyah katten ♥:

Svara gärna på dagens fråga i min blogg :)

#4 - - Linna:

Sv: ja de va det verkligen!

Hahaha jaa hon kan inte få bättre vän än mig ! ja menar ja dissar kissie&dessie för henne hahahaha :D

Puss:)

#5 - - Daniella:

Nej men se den inte :p Dom torterar unga flickor och den är bara som hemsk!



Jaså, ja men det tycker jag absolut att du ska göra :) super kul är det ju med naglar!

#6 - - Marina:

ja det gick ganska bra :)

Nej men taylor är ju min :( <3 !

#7 - - Maggie Curie:

Damn, vad han är HET! :O

#8 - - Nikolina:

sjukt snygga!

#9 - - karin:

gud, kändisar, jag har ingen koll alls. killen ser läskig ut! haha.

#10 - - Tove=):

Svar på din fråga : Ja, dagen har varit helt okej, jag är lite less på skolan. Men det är ju snart sommarlov, längtar! Är du en av alla som längtar till sommarn? :) Alla i min närvaro gör det i alla fall :P



Kraam

#11 - - Sara:

ahaokej :) aa de jag köpte igår va riktigt sköna: D

#12 - - Nikki:

sv: tack så mkt!

Har du haft en bra helg? <3

#13 - - C:

sv; yesbox, den har varit bra! din? :)

#14 - - Liivan:

SV; Åh, det lät super härligt ju! Nej jag gör inte mycket alls, jag sitter hemma, tar det lilla lugna & bara njuter av dagen! :) Kram!

#15 - - I Z Z A H .-. S V A R A R:

aha okej.. jag har inte gjort så mycke det finns inte så mycke man kan göra då det regnar :S

#16 - - linnèa..:

hihi ja! Skitsnygga tsm!

Hur är det med dig då?

Ska vi läga till varandra på bloglovin?



Kram!

#17 - - novembersara:

SV: nej eller hur? inte alls snyggt. Bara dumt, dom är ju fina innan så det räcker och blir över.

#18 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

gulligt par ju :)

#19 - - Cajsa:

jo då det är braaa med mig.. :) gjort idag då?

#20 - - Emmis:

Svar; det är en lampaffär med en massa annat smått och gått för hemmet och sånt ;D men jag trivs iaf med det =D

Puss

#21 - - Maggie Curie:

=P

Tack tack gulleplutt..

Har du för dig då ? =D

#22 - - AMANDA FALK:

riktigt snygga thogether :D

#23 - - Sofia:

Dom båda ser sjukt bra ut!

#24 - - thejenny:

Dom passar ju superbra ihop, de påminner lite om varandra. Båda ser så där exotiska ut, haha! =)

Finfin blogg :D

#25 - - RIVETS:

hon är sjukt snygg!

#26 - - MOA:

De skulle verkligen passa tillsammans, både är så söta :)

#27 - - Moa:

Taylor Lautner är verkligen jättesnygg! Selena också.



Det ryktas också om Taylor och Taylor Swift. Tydligen har de lämnat ett hotell tillsammans. Det måste vara riktigt skumt att vara tillsammans med någon som heter samma sak som en själv. (Tänk Danni i Scrubs, JD's ex, som blev tillsammans med en som hette Danny.)

Till top