Lördag

Idag vakna man redigt skapligt för att vara lördag. Stack in till stan och jobbade lite. Nu väntar jag bara på ett svar & sedan är det klart!
Sötnosen följde naturligtvis med mig in till stan, sedan gick vi hem. Fasen det går riktigt fort när man diskuterar spännande saker. Ja, lite planer inför sommaren hann vi snacka om även lite annat skoj.

Måste säga, vilket väder vi har idag i Västerås! Helt fantastiskt! Tog lite bilder inne i stan med mobilen, så det kommer väl ta ett tag innan dom finns här på data, men ska fixa det snarast möjligt!
Ikväll är det tänkt att vi ska grilla med några vänner, väntar på att dom ska ringa. Annars får vi hitta något annat.

Vad har ni gjort idag?
#1 - - Anonym:

tack det gick bra:) åh va kul, jag och emil kom nyss hem från en lååång shopping runda hihi:) hur e det? kram

#2 - - Makrill:

Vad jobbar du med, om man får vara nyfiken? :)

Skönt för dig, då blir det pengar ;)



Ha en fin kväll! :*

#3 - - emma:

Tja! :)

Tkr du kan läsa min blogg

& Om du tkr om den, kan vi gärna

prenumerera på varandras bloggar :D <3

#4 - - elaine:

jag med (y)



puss

#5 - - LISAS CORNER:

Jätte gott :) Så mysigt att grilla!

#6 - - K:

Jepp =) Urban är min salamander. Han finns på bild två inlägg ner =)

2009-04-25 @ 19:58:56

#7 - - C:

sv; min dag har varit suverän! din då? :)

#8 - - s:

sv; jag får stå i kassan, fylla på varor och lite sånt :)

Ikväll blir det att titta på hockey och slappa :)

vad ska du göra?

#9 - - daniella:

hehe idag har jag jobbat ^^



sv: det är ingen tshirt, utan en tygpåse! hehe. kmr från H&MS killavdelning.

#10 - - Jesi:

min lördag har varit helt okej. dindå? :)

#11 - - Mimmi:

svar: Åh, tack tack du! :) Hur är det med dig idag? :)

#12 - - B3tty med internets snyggaste blogg:

Tack så mycket! :) Prenumerera gärna.



Samma här, och det var så skönt att hon kunde ge dom en sån långnäsa, jag grät av glädje och gör det idag också efter att ha sett klippet säkert 20 ggr. :P

Till top