Hot or Not?


Ingen har väl missat att Taylor Momsen förändrat sin stil ganska så radikalt de senaste månaderna.
Först får jag väl erkänna att jag inte var helt såld, men nu har har ändrat mig en aning.

Men vad tycker ni, hot or not?


#1 - - Sandra:

Jo det blev en rejäl förändring. Men säger nog hot faktiskt :)

#2 - - Jasmine:

Hejsan!

Nu är våren äntligen här och det är grymt härligt väder ute, vad har/ska du hitta på i detta fina vädret då? (:

#3 - - Robert Pattinson Crew:

jaa, twilight är bäst! (:

#4 - - Linnea:

Jag gillar't! Hon ser coolt ut. Men jag vettefan om jag tycker det passar en 15åring (tror hon är så gammal)

#5 - - Zandra:

sv: jorå,det är bra! :D

gör du då?

#6 - - Vanadesse.:

jo tack d e fint med mig :) hur e d me dej då? har ni oxå vårvärme i västerås? härär det helt underbart på eftermiddagarna! kallt som fan på mornarna dock=)

kram

#7 - - Mariah:

hon har snygg stil!

#8 - - Millan:

ne blä, det var inget för henne

#9 - - Elin:

Vet inte vad jag tycker... rätt coolt men jag skulle nog ta en annan färg på kjolen.

Allt fint annars?

Kram

#10 - - Rosita:

Hot tycker jag. :) Gillar den stilen.

#11 - - Emelie -EmeliesPlace:

svar: Anledningen till den höga statistik som jag hade i helgen berodde på att jag blev länkad från en diskutionssida som besöks av cirka 300 000 personer om dagen.

Där fanns en tråd som löd "Storbystade svenska bloggerskor" och där diskuterades och länkades jag + många andra bloggerskor. Det var inte så roligt kan jag ju säga =/ Men det är lungt nu i alla fall <3

#12 - - emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!:

duktig du är :-D hihi

gör ingenting, själv? :) <3

#13 - - Linda:

Härligt!

Min dag har varit bra :D

#14 - - Nikki:

sv: haha älskar pasta med köttfärssås! <3

#15 - - Evelina:

Hot :D

#16 - - jossan:

aa det har jag ;) har du? ^^

kram

#17 - - Sofia:

Jag tycker att hon e cool.. hon passade i den luggen som hon hade i början på den här säsongen tycker jag =)

#18 - - LINA:

HOT säger jag

#19 - - Patricia:

Hot! men istället för nätstrumpbyxor skulle jag haft svarta...

#20 - - Emelie -EmeliesPlace:

hot :)

#21 - - Andreas:

not :/



Hoppas nu du verkligen får en underbar fredag och en bra helg och kanske till och med lov sedan? Ha det så bra :)

#22 - - Mimmi:

Jag tycker inte om hennes stil fast mycket beror nog på håret och att hon sminker sig lite väl mycket till sina kläder,om du förstår vad jag menar. haha:)

#23 - - Heyli:

gillar absolut den där stilen! inte kjolen kanske men resten är ju grymt snyggt. kram!

#24 - - Linn:

Jag tycker hon passar i den stilen!

#25 - - Sofia:

Not! hon ser inte alls lika söt ut som vanligt!! :P

#26 - - Fia:

Har inte en aning om vem bruden är, men är det den där unga skandalungen so m röker och blir insläppt på krogen överallt så är det pinsamt. Asså inte för att 15-åringar inte får gå klädda sådär, men med tanke på hur hon var förr... well, well, stilen i sig var urskön!

#27 - - H A I D I J A K O B S S O N:

SVAR: hihi jag ska nog vara hemma för det mesta :) Bloggen kommer vara väldigt aktiv & ska träna varje dag :D

#28 - - jennifer:

HOOOOOOOOOOOOT :D



Frågestund i min blogg just ni fråga massa frågor :D

Till top