Heta stjärnos bränner sig också..

Ajsing!

Nu har bilder på stjärnan surrat ut i cyber space & jag är inte sen med att skriva några rader.
Jag kan inget annat säga, stackars, stackars brud! Jag själv har samma pigment som inte är smickrande någonstans.
Jag blir helt rosa när jag är i solen förlänge. Tro mig, mitt röda hår & rosa hy är ingen hit!

Men jag kan inte låta bli att småflina lite när man ser hur brännan har satt sina spår på hennes ansikte.
Jag menar, hur stora solglasögon hade hon igentligen?!
Aja, hon lyckades ju rädda halva ansiktet ialla fall.. Även kändisar gör missar som att somna i solen!

Nej, jag fuskar hellre! Ge mig lite BUS så är jag nöjd.


#1 - - felicia:

ja visst är den!



okej trevligt :)

jorå bara bra, själv?

kram!

#2 - - Cristian:

Ouch - det var ingen nice bränna det där.

#3 - - js':

sv: jadå :) sj ?

#4 - - LINA:

Tycker verkligen att du ska införskaffa lite snygga halsband till din lilla :) Vad har du för ras?



Tack sp mkt tjejen :)

#5 - - FRIDA:

Haha oj, där var en som hade bränt sig ja ;P



sv; Min linje är jätte rolig att gå, kan lova att det är mycket roligare än vad det låter. Och vill man läsa mycket ekonomi så ska man välja den linjen jag ¨går istället för samhäll-ekonomi. För vi läser ekonomi och företagande i 1:an och vi läser all ekonomi som går att läsa men det gör inte spek :)

#6 - - jossan:

okej ;) jag bloggar lite, händer idag?

kram

#7 - - stina:

snygg bränna :P



haha la upp en video på dem så kan du se..haha

#8 - - mia:

hahaha åh fy det där måste vara smärtsamt, det bevisar väl hur viktigt det är att smörja sig med solskyddsfaktor =)



Allt bra??

#9 - - Hälsogudinnan:

Hej!



I min blogg skriver jag om hälsa, välmående, skönhet, nyttig kost och träning, jag granskar innehållet i smink och hudvårdsprodukter och tipsar om produkter som är bra för huden. Det jag vill med bloggen är att inspirera och motivera andra människor till ett hälsosammare liv! Kika gärna in och se om du tycker att min blogg är bra! /Hälsogudinnan

#10 - - elin:

Svar:Pojkvännen kommer och jag tänkte sitta ute mkt idag i solen :D dudå?

#11 - - Your Dream Closet -,:

haha kul att jag inte är den enda som brukar lytckas bränna mig tomatröd i ansiktet ;)

#12 - - Rita ♥:

kul att du vill prenumerera på bloglovin ^^

jäklar vad bränd hon blev! xD

#13 - - my:

Aj, man ser hur ont det gör!!

#14 - - Malin Caarné - a simple FAAASHIONISTA!:



Va gärna med och tävla om att bli dagens blogg, det ända du behöver göra är att skriva en motivering om varför just din blogg ska bli "dagens blogg"



Och länkar du mig på din sida, så har du en MYCKET större chans till att vinna.

DO IT!

Puss&kram (v)



/

http://www.faaashionista.blogg.se

#15 - - nadja:

Fin blogg!



besök & kommentera min blogg ?

www.nadjass.blogg.se

www.nadjass.blogg.se



Ha en bra dag!

Kram

#16 - - JANNIKE:

så lite, ok hade du kul igår då?:D

#17 - - Evelina:

Haha :p

#18 - - klara:

vilken fin blogg du har! :)

#19 - - (¯`¬•» ★ J O N N A ★:

Ohja!=)

Nej har inga stora planer.. Bara vara ute med hunden o sånt vanligt=)



Haha, jag har också rött hår o rosa hy :P Önskar jag kunde bli tokbrun av solen :P Håller med dig, BUS är bättre;)



Pussa!

#20 - - ävelicious:

vad bra! jo det ör fint tack :)

#21 - - Cajsa:

god morgon tjejen! allt bra med dig idag? :)

xx Cajsa

#22 - - Jagheterintesune:

Tack så jättemycket! :D

#23 - - stockholmsjenna:

sv: ja idag ska jag festa. fyller 18 år :D

själv då?

#24 - - Anonym:

oj! jag satt ute i två timmar igår och man länner verkligen att solen tar mycket nu fast det inte är sommarvärme. just ja, vad är ditt bästa minne? det är min fråga på bloggen idag kram

#25 - - Leia:

Vet inte vad som händer idag.

Fast imorgon blir det någon god middag eller så. Måste ju fira. :P

Kram

#26 - - louise:

sv; jadå, allt är bra. Hur e dt sj? (:

#27 - - Joella:

så jäkla hemskt, haha.

#28 - - JONNA:

tacktack!



haha fyfan så hon ser ut :<z ew

#29 - - Sandra:

Ajajaj.. ser inte ett dugg skönt ut det där. Brukar slippa att bränna mig som tur är!



Pus

#30 - - Anonym:

hihi Ja visst är det =)

#31 - - Mathilda:

oj, snyggit värre ^^ ;)

#32 - - Indra:

sv: I helgen? Inget speciellt, idag har vi städdag på gården men jag är bara med när det blir fika ^^

Har sovit över hos Shandra, (www.pianot.blogg.se)men har inget mer besämt. dd?

#33 - - Miscela:

SV: Ja man får hoppas på att många ger sig ut och demonstrerar idag!

#34 - - Nikolina:

oh lord va fult haha :D allt är toppen här, själv gosan?

#35 - - sara:

usch... det ser hemskt ut!



sv: ja, jag har gjort min själv. vem är det som har gjort din? :)

#36 - - Miscela:

SV: Man kan säga att man spionerar på butikers och restaurangers personal för att se hur de hanterar kunderna... läs mer på www.seeyou.se

#37 - - vendela:

hahaha,va sjukt;)

#38 - - malinmikaela:

INte så mkt, sj?



Kram

#39 - - Zandra:

sv: hih, okej ;D

allt bra idag?



Kram!

#40 - - lovisa:

svar; jag rekomenderar dig verkliogen att göra det:)

#41 - - isa:

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerara på varandras bloggar via bloglovin? :). Om du vill så kan du lägga till mig och sen skriva en kommentar så lägger jag till dig

kram!

#42 - - tilda:

haha aj som satan! det var ju inte snyggt heller ;)

#43 - - Heyli:

haha oj vilken bränna :p



nä inte börjat nåt nytt, håller fortfarande på med garderoben! kram!

#44 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

stackarn!

#45 - - K:

Haha men SAT vilken bränna!!! aj aj aj

#46 - - Fredrika:

HAHAH, snygg brännnaaa x)

Till top