Hemma!

Hej sötnosar!

Inte mycket uppdaterande här inte denna helg, men som ni vet så har jag varit hos mamma i linköping.
Men hur som helst, nu är jag hemma ialla fall & har massa fina bilder att lägga upp!

Bilden är tagen i fredags på tågstationen, visst är hon en liten ängel? Sötare hund får man ju allt leta efter.
Idag när jag kom hem fick hon en massa leksaker från mamma som hon älskar!

I helgen hann jag även att träffa Olle, mer om det senare! Nu har jag massor av kommentarer att ta tag i.
Hoppas ni har haft en jättebra helg?
#1 - - Heyli:

nu kommer vi först och främst fixa sovrummet så vi får bort sängen från vardagsrummet, sen hoppas jag vi tar tag i vardagsrummet, vore himla skönt iaf du ser ju hur de ser ut :p

#2 - - Leonita:

SV: Åh, tack! Jo, Tokio Hotel rocks! Kul att du också gillar dem! :)



Jadå.. Själv? :D



Puss!

#3 - - Patricia:

Ja det har jag:D tagit d lugnt..





vilken söt hund =D

#4 - - Anonym:

oh vad söt:) vad är de för ras? :)

#5 - - Carolina:

besök gärna min blogg, du kanske hittar något trevligt =) tyck till <3

#6 - - josse:

sööt :D

Till top