En stund i rampljuset

Någon med sådan fina naglar ska självklart få en stund i rampljuset!

Bruden med dessa vackra naglar är Mimmi. Detta måste vara det snyggaste jag har sett. Hade någon frågat om dom skulle få göra dessa på mig skulle jag inte tacka nej. Tråkigt nog så är det ju lite smådyrt, men sjukt snyggt.

När jag går & frågar plånboken så kan ni få beundra hennes naglar!
#1 - - C:

sv; tack, det tycker jag med! godmorgon förresten :)

#2 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

rikigt coola!

har du gjort något kul i helgen då?:)

#3 - - elaine:

tack så mycket :D

puss

#4 - - Becca:

sv: okej (: Jag kollade på robinson och grillade :)

#5 - - Therese:

Vad sa plånboken då? :)

#6 - - Anonym:

coola:) själv kör jag bara på orginalet medlösnaglar med vitt:)

hehe okej,jag köpte två par skor, en t-shirt,en kofta och en klänning:)



idag ska jag och emil städa lägenheten och sen ska vi storhandla lite:) dudå? kram

#7 - - Sofia:

Håller med, lite små mysigt att prata om graviditet & barn :)

#8 - - Sanna:

Nice blogg! :)



Jag gör en liten undersökning och skulle uppskatta om du skulle vilja svara kort på följande frågor;



1. Varför bloggar du?

2. Läser du andra bloggar?

3. Vad tycker du om att läsa om?

4. Tjänar du pengar på din blogg?

5. Hur mycket påverkar designen en blogg?

#9 - - Sandra:

åhh så snygga naglar.



tack! :) ja jag älskar också sånna träd. så vackra.

puss

#10 - - Malin:

Får se om jag har tid att ordna med att visa nåt sånt :D Jag har tyvärr fullt upp nuförtiden..stress stress :(

du är för söt :D



#11 - - Nikolina:

idag blir det bara slapp tänkte jag, är så himla trött efter igår. Allt bra med dig da? :)

#12 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

skitsnygga ju!!



sv; jo det gick ganska bra, min hund tycker att det e så roligt så han blir lite för ivrig ibland bara :)

#13 - - E L E N A:

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag kommer ämnet självförtroende komma upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

#14 - - Anonym:

wow! sant, grymt snygga naglar hade hon!

#15 - - LIFE BY Marielle:

Snyggt:)



Härligt! det är bara bra med mig :D! pusss

#16 - - Daniella:

Okej, då ska jag nog inte se den! :) Men jag såg en sjukt hemsk film igår.. Martyrs hette den, sett den?



Väldigt snygga! :)

Men det är inte så dyrt att göra naglar, kanske första gången men sen fyller du på dom för 4-500 varje månad och dom pengarna hade jag iallafall bara lagt ut på annat onödigt :) Jag har dock inte testat glitter än men tänkte göra det nu nästa gång till balen :D

#17 - - Michaela:

sjukt snygga!

ja jag har nog haft en relativt bra lördag ;D

själv? kram

#18 - - Cajsa:

ja, faktiskt! :D nej nu ska jag smörja in mig i after sun-lotion och sen ska jag ta en promenad.. :)

xx C...

#19 - - Denise:

Åhh vilka fina naglar.

Kram

#20 - - s:

sv; okeej, vad synd :P

imorgon blir det först skola och sen träning :)

vad har du gjort idag?

#21 - - E L E N A:

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag har ämnet självförtroende tagits upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

#22 - - Ävelicious:

jo tack det hade jag !

åååh fina naglar :D

#23 - - E L E N A:

Dagens fråga: Har du någon förebild? I så fall vem? =)

#24 - - Linna:

ÅHNEJ VILKA SÖTA NAGLAR ! :O :)

#25 - - Sandra:

SÅÅ gott :)

allt bra med dig idag? Puss

#26 - - Foki:

jättefina naglar har hon :)



// Ha det bra ^^

#27 - - Sara:

jadå det gjorde jag :) åhh vilka snygga naglar

#28 - - Jennie:

Fint det var!

#29 - - Mimmi:

svar: Tack tjejen :) nemen vad kul att du tyckte om de så mycket :) Hehe! Jag är verkligen supernöjd. Hoppas du kan spara ihop lite och kanske fixa dina till något speciellt tillfälle :)

#30 - - I Z Z A H .-. S V A R A R:

men du det låter juh riktigt nice hörru ! haft en bra helg ?

#31 - - zandra:

fan vilka nsygga naglar

#32 - - Linnea :>:

coola naglar ;)



sv: ja :) hm, har inte bestämt mig ännu. vi har ju omval på oss till 12 maj tror jag :)

#33 - - jassiiis:D:

Gud vilka coola naglar :D

#34 - - Emmis:

riktigt snygga var dom ;)

#35 - - AMANDA FALK:

så snygga naglar :D

Till top