En stund i ramljuset

Hallå där alla underbara!

Som jag ibland tar upp är bloggar som jag tycker förtjänar en stund i ramljuset. Här har vi ingen veckans blogg är deltagarna själva får locka röster. Utan här är det jag som avgör vem som jag kommer länka till.

Denna gång är det Josephine. Hennes blogg hittar ni fantastiska bilder (bland annat denna bild, som är lånad ifrån hennes blogg. Klicka på den så kommer ni till bloggen.).
Hon visa många foton som hon själv tar, en riktig kreatvitjej med andra ord.
Gå in hos henne vettja!
#1 - - Leia:

Tackar!

Det blir på ett lager.

Kramar

#2 - - Ävelicious:

var gärna med och svara på dagens fråga ! :)

#3 - - Emelie ♥:

sv; den har vart riktigt bra! ;) vad gör du denna valborg?

#4 - - MissCM:

sv: jag ska vara med mina vänner. :) själv?

#5 - - Josie:

Bara bra här med! (:



Vad ska du göra idag då?



Puss!

#6 - - Rebecca:

sv: okej :)

jag ska snart äta & sen åka till hägnan :)

kram :)

#7 - - Jag och fotbollsspelarn:

Ja den är jättebra :)



Åh vilken vacker bild!

Puss

#8 - - JESPER:

men ha en trevligt kväll ska dra nu! :D

#9 - - CASSANDRA:

åh gud vilken fin bild!

#10 - - Lisa:

hennes blogg har jag aldrig läst, kanske borde göra det :)

#11 - - tove:

Nä, jag har faktist inget speciellt på kalendern idag :O Ovanligt.. Det är enormt rolig grejj det här med att du väljer ut veckans blogg! :D Är det okej om jag gör likadant på min blogg? ^^

Din bloggg är jätte intressant och rolig!



Kraam

#12 - - Sofia:

Svar: det är något speciellt med det bandet, antagligen alla minnerna.



Det finns inte mycket att klaga på när vädret är så fint som det är idag. =D

#13 - - Anonym:

hehe de tycker väl sånt är kul,

#14 - - Rita ♥:

Ska kolla på hennes blogg, kul att du skriver lite om bloggar! :D

#15 - - mathilda:

svar; hihi, brukade fånga nyckelpigor xP hahah ;)



Kramkram!

#16 - - Alexandra:

SV. Men alla paprikor (som jag känner till) är gröna till en början.. sedan ändrar de färg. De måste ju mogna först!

#17 - - RESESNACK.:

det var en riktigt härlig och somrig bild :D

#18 - - elin:

sv: det tycker jag att du ska göra! :)

#19 - - Anonym:

va kul att läsa :) Hoppas du fortsätter att kika in på min blogg :D KRam!

#20 - - Carro:

svar:tack ska du ha :)

#21 - - Olessia:

kul med veckans blogg :D

#22 - - Emelie ♥:

Glad valborg! allt bra? :)

#23 - - CASSANDRA:

sv; ja superfin :D



filmen är superbra! :)

#24 - - Sofia:

vilken fin bild! :)

#25 - - Sissi:

vacker bild hon har tagit! =)

#26 - - AMANDA FALK:

så fin bild :D

#27 - - klara:

fin bild! :)

#28 - - klara:

ja absolut hihi :) vad gör dudå?

Till top